назад
23.06.18

Фахівці контактного центру пройшли спеціальний тренінг для підвищення рівня комунікації з клієнтами

SuR 180623 010 800 213 103 саме за цим безкоштовним номером цілодобово громадяни можуть отримати консультацію та розяснення від юристів з різних правових питань. Станом на 23. 06. 2018 р. контактним центром, що є структурним підрозділом Регіонального центру з надання БВПД у Сумській області, прийнято близько 51 тис. дзвінків.

Найчастіше телефонують з Київської, Дніпропетровської, Харківської, Запорізької областей та цікавляться правовими консультаціями з таких питань: соціальне забезпечення, сімейне право, виконання судових рішень, кримінальне право. Висококваліфіковані фахівці контактного центру повинні оперативно, змістовно та правильно надати відповідь на запитання клієнтів, які, у свою чергу, відрізняються і за темпераментом, і манерою спілкування, навіть настроєм під час телефонної розмови. А юрист має контролювати процес комунікації, власні емоції та встановити довірливі відносини між консультантом та клієнтом, що іноді буває не так то і легко. Саме тому спеціалісти контактного центру систематично проходять спеціальні тренінги.

SuR 180623 02

SuR 180623 03Так, 23 червня до Регіонального центру завітала завідувач навчально-методичного центру психологічної служби Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Ірина Марухина. Фахівець вислухала, з якими проблемними питаннями стикаються юристи-консультанти під час своєї роботи та дала поради щодо того, як вести себе під час спілкування з клієнтами, які сталі вислови варто використовувати, як психологічно налаштувати себе на комунікацію із співрозмовником та поділилася багатьма корисним порадами та техніками. «Специфіка надання правових консультацій телефоном полягає втому, що юрист не бачить клієнта, його міміки, жестів. Лише голосом та безпосередньо своїми словами консультант має налаштувати клієнта на продуктивний діалог. Часто люди, які потрапили у складні життєві обставини, зіткнулися із несправедливістю та не знають, як вирішити свої питання, налаштовані песимістично й навіть агресивно. Тому для того, щоб спеціалісти могли зберегти спокій у будь-якій стресовій ситуації та налаштувати клієнта на результативну комунікацію, фахівцям контактного центру вкрай необхідно проходити подібні тренінги», – підсумував начальник відділу  забезпечення роботи контактного центру Олексій Рибалка.

SuR 180623 04

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

За отриманням безоплатної правової допомоги звертайтеся до
місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги:

Конотопський місцевий центр –
41615, м. Конотоп, вул. Братів Лузанів, 43, тел. (05447) 6-23-47

Охтирський місцевий центр –
42700, м. Охтирка, вул. Перемоги, 13. тел. (05446) 4-22-23

Сумський місцевий центр –
40000, м. Суми, вул. Покровська 9/1.
тел. (0542) 66-51-08; 066-771-32-61; 098-380-69-38.

Шосткинський місцевий центр –
41100, м. Шостка, вул. Горького, 4. тел. (05449) 7-30-94

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

Окрім того, в Україні діє єдиний номер з надання безоплатної правової допомоги –

0-800-213-103     (Цілодобово, в межах України – безкоштовно)

Зателефонувавши за ним, Ви зможете дізнатися адреси та контакти центрів у всіх регіонах України та отримати консультацію фахівців.