назад

Фахівці Регіонального та місцевих центрів з надання БВПД Запорізької області пройшли навчання у Києві

1 IMG 089625-27 вересня 2015 року в конгрес-готелі «Пуща» у м. Києві відбувся тренінг для керівників відділів організації надання безоплатної вторинної правової допомоги Регіональних центрів з надання БВПД та керівників відділів попередньої роботи з клієнтами місцевих центрів з надання БВПД.

 

Від Запорізької області команду БВПД представляли Володимир Антонцев (Регіональний центр з надання БВПД у Запорізькій області), Златана Кіосєва (Перший запорізький місцевий центр), Ольга Цвєткова (Другий запорізький місцевий центр), Олена Ящук (Мелітопольский місцевий центр)  та Валентина Матвєєва (Бердянський місцевий центр).

Захід був організований Координаційним центром з надання правової допомоги за підтримки українсько-канадського проекту “Доступна та якісна правова допомога в Україні” та Міжнародного фонду “Відродження”.

Відкрили тренінг для його учасників та побажали активної та корисної у подальшому використанні роботи директор Координаційного центру Андрій Вишневський, менеджер програми «Права людини і правосуддя» Міжнародного фонду «Відродження» Василина Яворська та Оксана Кікоть, менеджер українсько-канадського проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні».

Впродовж трьох днів учасники  пройшли навчання у  низці тренінгів з приводу:

  • особливостей комунікації з клієнтами центрів;
  • визначення належності до суб’єктів БВПД;
  • питань взаємодії між регіональними та місцевими центрами з надання БВПД;
  • аналізу практики та роз’яснення процедур прийому клієнтів;
  • надання правової допомоги з питань, пов’язаних з порушенням прав, гарантованих Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод, на окупованій території Автономної Республіки Крим та м. Севастополя, а також у південно-східних областях України;
  • процедури реєстрації клієнтів у місцевих центрах, аналіз практики заповнення реєстраційних карток та статистична звітність;
  • надання правової допомоги у поданні заяв до Європейського суду з прав людини проти Російської Федерації у зв’язку з порушенням прав, гарантованих Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод, на окупованій території Автономної Республіки Крим та м. Севастополя, а також у південно-східних областях України.

Крім того, учасники заходу пройшли практичне навчання  у групах із фаховими тренерами-модераторами з приводу концепції «широкої вітрини» та цінностей в роботі системи БВПД, ефективної комунікації та бар’єрів у спілкуванні з клієнтами, спроможності до ефективної комунікації, управління емоціями, роботи із «проблемними» клієнтами та ін. Практичні заняття стосувались і тем, що безпосередньо пов’язані з діяльністю центрів з надання безоплатної правової допомоги, зокрема, аналіз практики та роз’яснення процедур прийому клієнтів/роботи з клієнтами в місцевих центрах БВПД; визначення належності клієнтів до суб’єктів права на БВПД; процедури реєстрації клієнтів у місцевих центрах, аналізу практики заповнення реєстраційних карток, організація статистичної звітності та інші.

Серед експертів та модераторів груп – представники команди Координаційного центру (Мирослав Лаврінок, Олександр Баранов, Олена Сінчук, Ганна Мередова, Федір Лисецький), експерти Українсько-канадського проекту “Доступна та якісна правова допомога в Україні” (Іванна Ібрагімова, Олександра Целіщева), експерт Української Гельсінської спілки з прав людини Михайло Тарахкало, Урядовий уповноважений у справах Європейського суду з прав людини Денис Бабін, тренер з комунікації Тетяна Трощинська, тренер, психолог, завідуюча кафедри психології Академії муніципального управління Вікторія Виноградова; психолог, адвокат, керівник правління «Альянсу професійної підтримки суспільних ініціатив» Сергій Волочай, адвокат, заступник директора регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Житомирській області Наталія Радушинська.

Дякуємо організаторам за цікаве та професійне проведення цього заходу,  за  отриману нашими працівниками можливість  перейняти досвід фахівців у сфері організації комунікації з клієнтами, психології, консультаційної роботи та інших питань, а також за безпосереднє знайомство та спілкування з колегами з інших регіонів!

{module Foto_ZP_RC_trening_29.09.15}