назад

Фахівці Сарненського МЦ роз’яснюють, як захистити свої права споживачам

1

Як захистити свої права споживача, якщо Ви купили неякісну продукцію? Які умови та строк заміни чи повернення товару? А яка продукція взагалі не підлягає обміну чи повернення? На ці та багато інших актуальних питань дали відповіді директор Сарненського МЦ та начальник відділу правопросвітництва та взаємоємодії з суб’єктами надання БППД Аліна Харченко під час лекції для студентів Вищого професійного училища № 22 м. Сарни, яка відбулася вчора 15 березня. До того ж, під час заходу:

– Юлія Міхнова проінформувала, які правові послуги можна отримати у центрі та категорії громадян, які мають права на безоплатну вторинну правову допомогу;

2

– В свою чергу, Аліна Харченко проінформували про успішні кейси адвокатів та фахівців центру щодо захисту прав споживачів, а також про основні цілі та завдання про правопросвітницького проект “Я маю право!”.