назад

Фахівці системи БВПД Сумщини під час тренінгу підвищували свій рівень професійної комунікації

SuR 180411 11Щоденне спілкування з клієнтами та надання їм правових консультацій і роз’яснень є ключовим аспектом діяльності фахівців та фахівчинь системи безоплатної вторинної правової допомоги Сумщини. Саме від вміння спеціаліста комунікувати з різними за темпераментом, соціальним статусом,

життєвими поглядами громадян залежить, наскільки якісним вдасться діалог та чи правильно зрозуміють один одного співрозмовники. Тому представники системи БВПД Сумщини активно долучаються до спеціальних тренінгів, які передбачають розвиток комунікативних навичок спеціалістів.

SuR 180411 12Так, 11 квітня партнери Регіонального центру з надання БВПД у Сумській області, а саме висококваліфіковані викладачі Сумського державного університету, провели тренінг щодо ефективних комунікацій у роботі з клієнтами. На початку заходу кандидат психологічних наук Тетяна Іванова розповіла присутнім про особливості темпераменту особистості, як себе поводити та яку тактику спілкування доречно обирати залежно від особистісних характеристик співрозмовника, а також який алгоритм дій слід дотримуватися, аби уникнути конфліктної ситуації. По тому учасники заходу розділилися на три окремі групи, з якими працювали тренери Наталія Теслик, Світлана Хвостова та Анна Чернякова. Під час роботи в групах працівники системи БВПД Сумщини дізналися про різні стилі вирішення конфлікту: конкуренція, співробітництво, ухиляння, пристосування та компроміс. Також учасники, працюючи в міні-групах, отримали кейси та мали визначити, яким чином можна уникнути умовну конфліктну ситуацію. Окрім цього, під час тренінгу наголосили на негативних наслідках «професійного вигорання» на роботі та акцентували увагу на важливості створення позитивного мікроклімату в колективі.

SuR 180411 13

SuR 180411 14 SuR 180411 15 SuR 180411 16

«Проведення подібних тренінгів вкрай важливе для наших працівників: як для керівного складу, так і для безпосередньо тих фахівців, які щодня контактують з абсолютно різними клієнтами. Емоції, втома, нерозуміння співрозмовника не мають стати на заваді надання якісної правової консультації, тому спеціалісти завжди готові підвищувати рівень комунікативних навичок, долучатися до психологічних тренінгів та розвивати свою стресостійкість», – підсумувала очільниця Регіонального центру з надання БВПД у Сумській області Олена Демченко.

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

За отриманням безоплатної правової допомоги звертайтеся до
місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги:

Конотопський місцевий центр –
41615, м. Конотоп, вул. Братів Лузанів, 43, тел. (05447) 6-23-47

Охтирський місцевий центр –
42700, м. Охтирка, вул. Перемоги, 13. тел. (05446) 4-22-23

Сумський місцевий центр –
40000, м. Суми, вул. Покровська 9/1.
тел. (0542) 66-51-08; 066-771-32-61; 098-380-69-38.

Шосткинський місцевий центр –
41100, м. Шостка, вул. Горького, 4. тел. (05449) 7-30-94

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

Окрім того, в Україні діє єдиний номер з надання безоплатної правової допомоги –

0-800-213-103     (Цілодобово, в межах України – безкоштовно)

Зателефонувавши за ним, Ви зможете дізнатися адреси та контакти центрів у всіх регіонах України та отримати консультацію фахівців.