В умовах карантину з метою зменшення ризику поширення коронавірусної інфекції Covid-19 органи державної влади, що розташовані на території Київської області, рекомендують отримувати послуги дистанційно.
На виконання постанов Кабінету Міністрів України «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» від 11.03.2020 № 211 та «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211» від 16 березня 2020 р. № 215 базові центри зайнятості та філії Київського обласного центру зайнятості тимчасово, на період карантину, обмежують особистий прийом громадян, в приміщеннях Київської обласної служби зайнятості встановлено тимчасовий порядок обслуговування клієнтів.
телефон 0 (800) 50 99 66
Крім того, для отримання інформації про обслуговування в базових центрах зайнятості/філіях Київської області в період карантину, надзвичайної ситуації та отримання консультацій Ви можете звернутись до чергового фахівця Київського обласного центру зайнятості
за тел.: (044) 296-78-38, електронна пошта: Pracya@koblcz.gov.ua
Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області рекомендує отримувати послуги дистанційно – за допомогою онлайн сервісів
Для отримання відповідей на питання, які Вас цікавлять, Ви можете написати на електронну пошту Пенсійного фонду України у Київській області: gu@ko.pfu.gov.ua або зателефонувати на гарячу лінію за номером телефону: +380 (44) 425 83 51.
Головне управління ДФС у Київській області закликає максимально використовувати дистанційний формат спілкування. Для цього Ви можете написати на електронну пошту: kyivobl.official@sfs.gov.ua або зателефонувати за номером телефону: (044) –200-37-52
Крім того, продовжує працювати контактний центр Державної податкової служби України щодо надання консультативних послуг платникам податків. Отримати інформаційно-довідкові послуги можна за телефоном 0 800 501 007 з 10.00 до 17.00 (крім суботи, неділі та святкових днів).
У неробочий час є можливість залишити запитання за допомогою сервісу «Залиште питання – ми Вам зателефонуємо».
Також надіслати запитання та повідомлення можна на електронну адресу idd@tax.gov.ua.
Звертаємо увагу, що за допомогою Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (ЗІР) платники мають змогу отримати відповіді на питання, які їх цікавлять, у будь-який зручний для них час.
Скористатись ЗІР можна через офіційний вебпортал ДПС або безпосередньо у мережі Інтернет за адресою http://zir.tax.gov.ua/.
Мобільні додатки ЗІР можна безкоштовно завантажити через інтернет-магазини App Store та Google Play.
Як працюють Центри надання адміністративних послуг, що розташовані на території Київської області?
Перелік а також графік роботи ЦНАПів, що розташовані на території Київської області можна дізнатись тут:
https://zemelshik.com.ua/cnap-kievskaya-oblast/cnap-bilocerkivska-rda.html
Організація роботи ЦНАП:
- У відкритій частині ЦНАП має перебувати не більше людей, ніж робочих місць для обслуговування
- Поза межами приміщення мають бути зручні місця очікування в черзі на відстані не менше 1 метра один від одного
- Відстань між відвідувачами та адміністраторами також не має бути менша ніж 1 метр
- Не допускати громадян з ознаками інфекційних захворювань без масок у приміщення, рекомендувати їм звернутися пізніше або отримати послугу електронно (якщо це можливо)
- Документи потрібно приймати таким чином, щоб громадяни якомога менше перебували у приміщенні – наприклад, через скриньки для кореспонденції
- Організувати прийом громадян за попереднім записом (за телефоном, через сайт)
- Забезпечити позачергове обслуговування для громадян літнього віку, вагітних жінок та громадян з дітьми
- Консультувати громадян дистанційно
- Надсилати результати послуг поштою чи кур’єрською доставкою
Як працює Головне управління юстиції у Київській області можна дізнатись лише перейшовши за посиланням: https://minjust.gov.ua/m/str_7910.
Крім того, щоб отримати послуги юстиції, не виходячи із дому, можна скористатися вебпорталом “Онлайн будинок юстиції” https://online.minjust.gov.ua
Для цього вам знадобиться лише комп’ютер або смартфон.
Куди звернутись під час карантину, аби отримати детальну правову консультацію:
1. зателефонуйте на безкоштовний номер системи безоплатної правової допомоги 0 800 213 103;
2. поставте запитання в месенджер ФБ-сторінки: https://www.facebook.com/Centre.4.Legal.Aid/
3. напишіть на електронну пошту відповідного місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги:
– Білоцерківський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги – bilatserkva.kyivreg@legalaid.kiev.ua;
– Броварський місцевий центр з надання безоплатної вторинної
правової допомоги – brovary.kyivreg@legalaid.kiev.ua;
– Вишневський місцевий центр з надання безоплатної вторинної
правової допомоги – vyshneve.kyivreg@legalaid.kiev.ua;
4.прочитайте правову консультацію на телеграм-каналі «Безоплатна правова допомога» https://t.me/ualegalaid та обговоріть її у нашому чаті – https://t.me/ualegalaidchat
5.поставте запитання на Інстаграм-сторінці системи БПД https://www.instagram.com/ualegalaid/?hl=uk
6.скористайтеся правничою вікіпедією WikiLegalAid – https://wiki.legalaid.gov.ua .