Швидко та професійно відповідати на правові запити клієнтів за допомогою платформи правових консультацій «WikiLegalAid» вчилися фахівці системи БПД Львівщини під час тренінгу, що пройшов 18-21 квітня у Львові.
Учасники ознайомилися з можливостями платформи «WikiLegalAid» та навчилися шукати правові консультації у змодельованих ситуаціях.
Практикуми, відпрацювання ігрових консультувань, обговорення можливостей надання письмових правових консультацій, обмін досвідом стали провідними форматами взаємодії протягом чотирьох днів тренінгу.
Також йшлося про вдосконалення платформи, актуалізацію правових консультацій з урахуванням законодавчих змін.
Тренінг провели фахівці Київської та Львівської міжрегіональних ресурсно-комунікаційних платформ, а також профільних управлінь Координаційного центру з надання правової допомоги. Підтримав проведення заходу українсько-канадський проект «Доступна та якісна правова допомога в Україні».
Нагадаємо, це вже четвертий подібний захід, організований за підтримки українсько-канадського проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні» з метою поширення позитивного досвіду використання під час консультування клієнтів платформи «WikiLegalAid», розвитку навичок користування цим інформаційним ресурсом та його удосконалення у майбутньому.
Тренінг з роботи із платформою «WikiLegalAid» навесні минулого року проходили фахівці контакт-центру системи безоплатної правової допомоги у Сумах.
Наприкінці грудня минулого року такий же тренінг відбувся в Чернігові для працівників та працівниць місцевих центрів з надання БВПД у Чернігівській області. А на початку цього року дводенний тренінг відбувся для фахівців та системи БПД Житомирщини.
Довідково
«WikiLegalAid» – інформаційна база, що функціонує за принципом відомої «Wikipedia»; вона поповнюється правовими консультаціями з найактуальніших питань. Юристи системи вносять правову інформацію відповідно до реальних запитів клієнтів, які приходять до центрів та бюро правової допомоги у всіх регіонах країни. Ця система – спільний продукт фахівців системи з усієї України. Вона є інноваційним інструментом, що допомагає в роботі працівникам, які надають правові консультації на місцях.
Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах: