назад
02.05.18

Клієнтів системи БПД Львівщини консультуватимуть ефективніше

02.05.2018   WikiLegalAid Lviv (3)Швидко та професійно відповідати на правові запити клієнтів за допомогою платформи правових консультацій «WikiLegalAid» вчилися фахівці системи БПД Львівщини під час тренінгу, що пройшов 18-21 квітня у Львові.

Учасники ознайомилися з можливостями платформи «WikiLegalAid» та навчилися шукати правові консультації у змодельованих ситуаціях.

02.05.2018   WikiLegalAid Lviv (1)

Практикуми, відпрацювання ігрових консультувань, обговорення можливостей надання письмових правових консультацій, обмін досвідом стали провідними форматами взаємодії протягом чотирьох днів тренінгу.

02.05.2018   WikiLegalAid Lviv (5)

Також йшлося про вдосконалення платформи, актуалізацію правових консультацій з урахуванням законодавчих змін.

02.05.2018   WikiLegalAid Lviv (2)

Тренінг провели фахівці Київської та Львівської міжрегіональних ресурсно-комунікаційних платформ, а також профільних управлінь Координаційного центру з надання правової допомоги. Підтримав проведення заходу українсько-канадський проект «Доступна та якісна правова допомога в Україні».

Нагадаємо, це вже четвертий подібний захід, організований за підтримки українсько-канадського проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні» з метою поширення позитивного досвіду використання під час консультування клієнтів платформи «WikiLegalAid», розвитку навичок користування цим інформаційним ресурсом та його удосконалення у майбутньому.

02.05.2018   WikiLegalAid Lviv (6)

Тренінг з роботи із платформою «WikiLegalAid» навесні минулого року проходили фахівці контакт-центру системи безоплатної правової допомоги у Сумах.

Наприкінці грудня минулого року такий же тренінг відбувся в Чернігові для працівників та працівниць місцевих центрів з надання БВПД у Чернігівській області. А на початку цього року дводенний тренінг відбувся для фахівців та системи БПД Житомирщини.

Довідково
«WikiLegalAid» – інформаційна база, що функціонує за принципом відомої «Wikipedia»; вона поповнюється правовими консультаціями з найактуальніших питань. Юристи системи вносять правову інформацію відповідно до реальних запитів клієнтів, які приходять до центрів та бюро правової допомоги у всіх регіонах країни. Ця система – спільний продукт фахівців системи з усієї України. Вона є інноваційним інструментом, що допомагає в роботі працівникам, які надають правові консультації на місцях.


Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах:

Facebook Facebook         YouTube YouTube         Google Google+  тTwitter