назад

Коли приємно дякувати партнерам за спільну плідну співпрацю

Prezentacia dialnosti za Ikvartal 2019 roky 1Фахівці Бердянського місцевого центру безоплатної правової допомоги презентували громадськості результати діяльності за І квартал 2019 року. Учасники заходу дізналися скільком особам було надано консультації і роз’яснення, та скільки наших громадян, за допомогою адвокатів та юристів, вирішили свої правові проблеми у суді.

       18 квітня 2019 року до Бердянського місцевого центру завітали державні та неурядові установи, правозахисники та потенційні партнери аби прийняти участь у презентації діяльності Місцевого центру.

Prezentacia dialnosti za Ikvartal 2019 roky 4       З вітального слова до присутніх звернувся директор Регіонального центру Павло Наливайко, який подякував всім за активну співпрацю та роз’яснив нюанси подальшої оптимізації системи надання безоплатної правової допомоги, нагадав місію, бачення та цінності системи, на яких ґрунтуються пріоритетні напрямки діяльності регіональних та місцевих центрів по всій Україні.

       В свою чергу, заступник директора Бердянського місцевого центру Валентина Матвєєва зазначила, що місцевий центр ніколи б не зміг досягти таких показників та користуватись такою довірою громадян без підтримки та допомоги присутніх партнерів.Prezentacia dialnosti za Ikvartal 2019 roky 2

Зараз згадую час, коли місцевий центр тільки починав свою роботу у далекому 2015 році, коли присутні колеги протягли дружню руку допомоги та всіляко сприяли розвитку та функціонуванню системи надання безоплатної правової допомоги у місті Бердянську, – зауважила керівник. – Я впевнена, що і в майбутньому Бердянський місцевий центр разом з вами ставитиме захист прав і законних інтересів громадян на перше місце.

       Валентина Матвєєва зазначила, що лише за 3 місяці роботи у 2019 році Місцевим центром (включно з бюро правової допомоги) було зареєстровано 2945 звернень клієнтів, 2778 осіб отримали правову консультацію, 167 із них написали письмову заяву про надання адвоката, за рахунок держави.

       Керівник розповіла присутнім, що за І квартал 2019 року клієнти зверталися частіше з наступних питань: цивільного права -687 (23%), сімейного права -515 (17%), житлового права -326 (11%), спадкового права -261 (9%), соціального забезпечення -170 (6 %), трудового права -115 (4%), земельного права -110 (4%), адміністративного права – 63 (2%), з інших питань -712 (24%)

       Також заступник директора поділилась цікавою статистикою, за якою переважна більшість клієнтів Бердянського місцевого центру це жінки – 62%. Як виявилось, чоловіків меньше цікавлять правові роз’яснення – лише 38% звернень.

        Валентина Матвєєва звернула увагу присутніх, що переважно за правовими роз’ясненнями звертаються громадяни віком від 35 до 60 років (45%), трохи менше особи, які старше 60 років (35%), громадяни від 18 до 35 років (19%), а до 18 років – менше 1%. Маленький відсоток зацікавленості молоді може свідчити про те, що переважна частина з них користується інтерном і може знайти відповіді на будь-які правові питання через довідково-інформаційну платформу правових консультацій «WikiLegalAid».

Prezentacia dialnosti za Ikvartal 2019 roky 3       Крім цього, фахівці Бердянського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги за І квартал 2019 року було здійснили 27 виїздів мобільних консультативних пунктів та забезпечили діяльність 28 дистанційних пунктів доступу до безоплатної правової допомоги на базі дружніх урядових та неурядових організацій. Загальна кількість осіб, яка звернулася за отриманням консультації та роз’яснень під час виїздів мобільних консультаційних пунктів та діяльності дистанційних  пунктів доступу склала 115 осіб.

– Працівники місцевого центру не без вашої допомоги, шановні партнери, провели 92 правопросвітницьких заходи, серед яких були лекції та правові уроки для різноманітних верств населення, – підсумувала керівник місцевого центру, – Семінари були направлені на підвищення правової обізнаності громадян та стосувались роз’яснення змісту ключових реформ у сфері соціального захисту, освіти, охорони здоров’я та пенсійного забезпечення.

       Під кінець презентації господарі заходу подякували своїм гостям, а саме психологам Мобільної бригади з протидії домашнього насильства, членам громадської організації «Жінка майбутнього» і «Об’єднання вимушених переселенців «Балто», працівницям Бердянського міськрайонного центру зайнятості, фахівцям Управління праці та соціального захисту населення, інспекторам Бердянського міськрайонного відділу філії державної установи (Центр пробації в Запорізькій області), юристці Данської ради у справах біженців, спеціалістам Територіального центру соціального обслуговування громадян Бердянської міської ради та журналістам місцевого телеканалу ТРК ЮГ, обговорили плани подальшої співпраці та поспілкувалися у неформальній обстановці.

Запрошуємо до співробітництва державні та недержавні організації, громадські організації, благодійні фонди та активістів. Разом ми зробимо Україну кращою!

  • Бердянський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги  –  м. Бердянськ, вул. Свободи, 115/8,  тел. (06153) 4-89-43, скайп: berdyansk_center, ел.адреса:  berdyansk.zaporizhya@legalaid.zp.ua
  • Постійнодіючий дистанційний пункт доступу до безоплатної правової допомоги Бердянського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги – м. Бердянськ, вул. Шмідта, 20, тел. (06153) 4-45-35,  ел.адреса: berdyansk.zaporizhya@legalaid.zp.ua

А також за єдиним телефонним номером системи безоплатної правової допомоги

0-800-213-103 (діє цілодобово і безкоштовно).