назад
26.04.19

Команда Координаційного центру вчилася управляти змінами

24.04тренінг 3Планувати зміни, які стануть незворотними, вчилася команда Координаційного центру з надання правової допомоги. Два дводенні тренінги з управління змінами проведені за підтримки проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні».

«Розвиток системи БПД – це постійний рух уперед. Кожен так чи інакше долучений до цих ініціатив. Ми плануємо й надалі запроваджувати нові сервіси та проекти, спрощуючи доступ і якість правової допомоги. Наше завдання – організувати цей процес максимально комфортно для колективу», – переконаний директор Координаційного центру Олексій Бонюк.

Учасники дізналися про ключові моделі та підходи до ведення змін та зони, які дають змогу досягти максимального результату. Під час практичних вправ команда оцінила реалізовані ініціативи та виявила ті моменти, на яких варто зосереджувати більше уваги. Насамперед йшлося про людський чинник, від якого на 75% залежить успішність змін. Тож комунікація та взаємодія стали лейтмотивом тренінгу.

Команда переконалася, що невизначеність, складність і неоднозначність цього світу навіть отримала свою назву як VUCA-реальність. Зміни постійні та не завжди позитивні, при цьому кожну мозок підсвідомо сприймає як загрозу. Як керувати власним емоційним станом, долати спротив колективу та працювати з токсичними комунікаціями учасники вчилися на практичних вправах. 

Тренер Ірина Глущенкова допомогла розвинути компетентності, які допоможуть в подальшому не лише планувати зміни, а й створювати сприятливе середовище в процесі їх ведення.

Тренінги відбулися 15-16 та 24-25 квітня для керівного складу та керівників структурних підрозділів Координаційного центру, у тому числі команди правових клубів PRAVOKATOR.

24.04тренінг 4

24.04тренінг 2

24.04тренінг 1

24.04тренінг 5

 

 


Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах:

Facebook Facebook                YouTube YouTube