31 серпня 2017 року фахівці Регіонального центру з надання БВПД Світлана Ребриста та Максим Магда з моніторинговим візитом відвідали Скадовське та Каланчацьке бюро правової допомоги, які є структурними підрозділами Голопристанського місцевого центру з надання БВПД.
Під час моніторингового візиту фахівцями Регіонального центру відстежувались процеси організації роботи зазначених бюро шляхом вивчення показників діяльності, правових потреб бюро та всіх чинників, які впливають на правильну організацію його роботи, надавалась консультативно-методична допомога.
Моніторингове спостереження цього разу здійснювалось з таких питань, як якість роботи з клієнтом в частині доступу до безоплатної правової допомоги; проведення правопросвітницької роботи; забезпечення надання клієнтам доступу до електронних сервісів Мін’юсту.
Висвітлюючи роботу вищезазначених установ, необхідно сказати, що вони, так само як і Чаплинське бюро, яке є структурним підрозділом Каховського місцевого центру, належать до встановленої законодавцем прикордонної зони та тісно співпрацюють у вивченні правових потреб громадян, які проживають в анексованому Криму чи на окупованих територіях.
У Скадовському та Каланчацькому бюро правової допомоги було проведено спостереження за двома консультаціями громадян з питань трудового та спадкового права.
В обох випадках фахові консультації надавали керівники бюро: Тетяна Мосіна – у Скадовську, Тетяна Філіппова разом з заступником Світланою Коханевич – у Каланчаку. Клієнти дякували їм за роботу та повідомили, що про діяльність бюро дізнались із інформаційних буклетів та вуличного інформування, яке регулярно з правопросвітницькою метою проводять фахівці бюро. Тож при нагоді вирішили звернутися за юридичною допомогою.
Варто сказати, що фахівцями РЦ під час відрядження вивчались та аналізувались не тільки статистичні показники роботи бюро по цих напрямках, а й їх практичне втілення та рівень задоволеності наданими правовими послугами.
Також разом з працівниками бюро фахівець з моніторингу вивчала зміст анкет зі скриньок «Для відгуків», які містили слова подяки та побажання розширити сферу надання правових послуг. Зокрема, було запропоновано забезпечити сільських жителів можливістю отримувати правові консультації в телефонному режимі або за допомогою скайп-зв’язку.
За словами Тетяни Мосіної та Тетяни Філіппової, з призначенням 27.07.2017 року на посаду в.о. директора Голопристанського місцевого центру Ірини Кеби робота бюро значно активізувалась: зросли показники медіаприсутності в місцевих ЗМІ та якість правопросвітницьких заходів. Адже пані Ірина «фахово та відповідально ставиться до вимог сьогодення, надає методичну допомогу, їй притаманна така риса, як людяність – саме у такий спосіб вона будує відносини з колегами, згуртовуючи навколо себе колектив в дусі єдиної команди, де всі проблеми вивчаються і вирішується цивілізовано та конструктивно», – наголошують колеги.
«Взагалі Ірині Кебі добре знайомі всі правові потреби не тільки місцевого центру, а і його структурних підрозділів, оскільки тривалий час вона сумлінно працювала на посаді начальника відділу організації надання БВПД та роботи з адвокатами», – додає і Світлана Ребриста.
Про відповідальність та сумлінність її роботи свідчать наступні факти: за нетривалий період перебування Ірини Кеби на посаді в.о. директора Голопристанського місцевого центру, Скадовським бюро правової допомоги із 81 правопросвітницького заходу – 24 проведено за період з 27 липня, а Каланчацьким – із 84 заходів – 29 проведено за відповідний період.
Крім цього, фахівці бюро поділилися розробками проектів меморандумів, які запропонувала Ірина Кеба, про співпрацю з сільськими радами та пропозиціями щодо встановлення між ними та бюро скайп-зв’язку та погодження графіків телефонного консультування сільських жителів. Все це, безумовно, забезпечить швидкий доступ громадян до правової допомоги.
На глибоке переконання фахівця відділу моніторингу, подібні плани є дуже доцільними, особливо в умовах віддаленості сіл та відсутності транспортного сполучення з районним центром.
Повертаючись до Голопристанського місцевого центру, слід зазначити, що днями на його адресу від кандидата юридичних наук В.О. Сича надійшла подяка. В ній автор щиро дякує фахівцям місцевого центру за «юридично кваліфіковану допомогу», а саме складення позовної заяви про розірвання шлюбу.
Крім цього, клієнт зауважив, що «така правова допомога на сьогоднішній день є дуже важливою і необхідною для незахищених верств населення».
Тож бажаємо Ірині Кебі і фахівцям Скадовського та Каланчацького бюро подальших спільних здобутків.
Крім моніторингового спостереження, Світлана Ребриста провела цього дня з працівниками бюро інтерв’ювання-консультування на актуальну тему – рейдерський захват земельних паїв громадян.
За словами фахівця Регіонального центру, працівники бюро в ході консультування продемонстрували фаховий рівень знань для практичного вирішення такої ситуації.
По завершенні моніторингового візиту фахівці Регіонального центру провели в кожному бюро робочі наради, під час яких присутні обговорили основні практичні моменти та спільно розробили відповідні пропозиції до Голопристанського місцевого центру щодо вивчення та вирішення правових потреб даних бюро. Також фахівець з моніторингу надала додаткові рекомендації працівникам бюро щодо організації роботи та шляхів вирішення проблем, які виникають під час роботи.
У свою чергу менеджер з якості Максим Магда також зустрівся з адвокатами, які працюють у Скадовському районі, вислухавши їхні проблеми та потреби. Як відомо, робота Скадовського районного суду Херсонської області наразі повністю паралізована, оскільки у суддів закінчилися повноваження. Справи, які там розглядались, розподілені в суди інших районів, у тому числі і віддалених. Це створює суттєві незручності, але, тим не менш, адвокати продовжують виконувати свою роботу. У Скадовську та Каланчаку також вдалося поспілкуватись з клієнтами системи БВПД, які висловили задоволення якістю наданої правової допомоги та роботою адвокатів.
Нагадуємо мешканцям Голопристанського району, що кожен, хто потребує правової допомоги, може зателефонувати на єдиний телефонний номер системи БПД:
0-800-213-103
(Дзвінки на вказану телефонну лінію із стаціонарних та мобільних телефонів в межах країни є безкоштовними)
або звернутись до Голопристанського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги та бюро правової допомоги:
Голопристанський місцевий центр з надання БВПД
(05539) 2-10-91 / 2-10-96
Адреса: 75600, Херсонська обл., м. Гола Пристань, пров. Курортний, 7
Каланчацьке бюро правової допомоги
+38 (050) 875-30-50; +38 (099) 331-04-23
Адреса: 75800, Херсонська область, смт. Каланчак, вул. Херсонська (Леніна), 9
Скадовське бюро правової допомоги
+38 (095) 539-53-61
Адреса: 75700, Херсонська область, м. Скадовськ, вул. Сергіївська (Радянська), 4
Також разом з працівниками бюро вона вивчала зміст анкет зі скриньок «Для відгуків», які містили слова подяки та побажання розширити сферу надання правових послуг. Зокрема, було запропоновано забезпечити сільських жителів можливістю отримувати правові консультації в телефонному режимі або за допомогою скайп-зв’язку.
За словами Тетяни Мосіної та Тетяни Філіппової, з призначенням 27.07.2017 року на посаду в.о. директора Голопристанського місцевого центру Ірини Кеби робота бюро значно активізувалась: зросли показники медіаприсутності в місцевих ЗМІ та якість правопросвітницьких заходів. Адже пані Ірина «фахово та відповідально ставиться до вимог сьогодення, надає методичну допомогу, їй притаманна така риса, як людяність – саме у такий спосіб вона будує відносини з колегами, згуртовуючи навколо себе колектив в дусі єдиної команди, де всі проблеми вивчаються і вирішується цивілізовано та конструктивно», – наголошують колеги.