До 23 березня 2020 року клієнти системи БПД мали можливість відвідати центри та бюро правової допомоги. Але у зв’язку із погіршенням ситуації, пов’язаної із поширенням коронавірусної інфекції, з 23.03.2020 року і до закінчення карантину система безоплатної правової допомоги призупиняє особистий прийом громадян та надання адресної правової допомоги. У цей період система БПД надаватиме правові послуги дистанційно.
Для того, щоб якомога більше громадян вчасно отримали важливу інформацію, фахівці Конотопського місцевого центру з надання БВПД, залучившися медійною підтримкою журналістів, повідомили клієнтів про широкий спектр отримання правової допомоги дистанційно.
«Кожній людині варто памʼятати, що карантин — це не перешкода для отримання правової допомоги від держави. Система БПД працює у посиленому режимі, консультує громадян і допомагає вирішити правові питання»,
– про це розповіла Оксана Козіна, начальник відділу правопросвітництва та надання безоплатної правової допомоги Конотопського місцевого центру журналістам телеканалу КонТакт.
Фахівчиня розповіла, що громадяни можуть зателефонувати за єдиним номером системи БПД 0 800 213 103, надіслати своє правове питання на електронну пошту місцевого центру, скористатися платформою правових консультацій WiliLegalAid, телеграм-каналом системи БПД, надіслати повідомлення на Facebook сторінку Конотопського місцевого центру. Усі контакти вищезазначених сервісів телеглядачі бачили на екрані.
Для тих, хто не має доступу до цих засобів комунікації, у доступному місці біля входу до місцевих центрів розміщені скриньки для звернень громадян.