назад
31.07.17

Моніторинг – це не тільки контроль, це вивчення правових потреб та надання методичної допомоги працівникам

531 липня 2017 року начальник відділу моніторингу діяльності місцевих центрів Світлана Ребриста з робочим візитом відвідала Каховський місцевий центр, а 28 липня – Новокаховське бюро правової допомоги.

Нагадаємо, моніторингові візити здійснюються відповідно до плану роботи та на виконання наказу директора Регіонального центру з надання БВПД у Херсонській області від 30.05.2017 №28 «Про введення в дію Методичних рекомендацій щодо здійснення моніторингу діяльності місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги».

Варто сказати, що останнім часом в практику Регіонального центру з надання БВПД у Херсонській області широко увійшло моніторингове дослідження діяльності місцевих центрів та бюро правової допомоги. Адже така форма роботи, безумовно, забезпечує надання правових послуг і консультативної підтримки на більш високому рівні, а також науковий підхід до організації роботи з кадрами, їхній професійний розвиток і саморозвиток.

Зазначимо, що моніторингові дослідження – це збір, обробка, аналіз й збереження інформації про функціонування системи БПД на Херсонщині, що забезпечує відстеження її стану, своєчасне коригування та прогнозування розвитку. Крім того, мета моніторингу полягає не лише у відстеженні стану певного об’єкта правової діяльності, а спрямована на з’ясування чинників, які потрібні для його розвитку.

Тому функції моніторингу носять не тільки контролюючий, аналітичний та інформаційний характер, а полягають також у вивченні правових потреб та наданні методичної допомоги працівникам.

1Так, під час моніторингового візиту до Новокаховського бюро Світлана Ребриста не тільки спостерігала за якістю юридичних консультацій з вивченням правових потреб населеного пункту, але й надавала методичну допомогу фахівцям бюро в організації роботи.

Вона провела спостереження за консультуванням клієнтки з2 питань спадкового права та здійснила інтерв’ювання-консультування з проблемних питань щодо порядку оформлення договору дарування нерухомого майна. Фахові консультації з цих питань надавала головний спеціаліст бюро Романія Бондаренко.

А заступник начальника відділу Іван Гладишенко під час телефонного консультування допоміг клієнту зконтактувати з адвокатом, який здійснює представництво його інтересів у суді.

3

Говорячи про роботу Новокаховського бюро, начальник відділу моніторингу зазначила: «Наші молоді фахівці забезпечують відвідувачів якісними правовими послугами, вміло поєднуючи основну професійну діяльність з громадською, правопросвітницькою та викладацькою».

4

Не менш насиченим був і візит до Каховського місцевого центру, де Світлана Ребриста спільно з працівниками вивчила та обговорила зміст анкет клієнтів скриньок «Для відгуків», які містили не тільки слова подяки, але й побажання спростити процедуру щодо кількості довідок, які необхідно збирати клієнту для швидкого доступу до системи безоплатної правової допомоги.

5

Спостерігаючи за роботою колективу, Світлана Ребриста звернула увагу, що працівники Каховського місцевого центру у невідкладних правових ситуаціях, з метою забезпечення якості консультації, практикують спільне консультування клієнтів. «Тож якість послуги – наш головний пріоритет, а вміння працювати в команді – наш здобуток професійної толерантності та людяності», – резюмувала пані Світлана.

6

7Окремо слід відзначити сумлінне ставлення до своєї роботи інтегратора Каховського місцевого центру Володимира Щербакова, який в системі БПД працює не так давно, але вже повністю «інтегрувався» в правопросвітницьку діяльність, активно вивчаючи разом зі своїм керівником Русланом Поляковим правові потреби громадян.

8Прикметно, що на момент моніторингового візиту ними повністю оновлено карту правових потреб Каховського місцевого центру, а планування і проведення правопросвітницьких заходів носить  більш змістовний та адресний характер.

Говорячи про роботу Каховського місцевого центру,  звертаєш увагу на  тісну взаємодію та співпрацю між Каховським та Бериславським місцевими центрами. Так, Руслан Поляков разом з Володимиром Щербаковим у червні місяці  відвідали колег з Берислава.

9

Під час робочої зустрічі директорка Марина Груша та працівники Бериславського місцевого центру поділилися з колегами своїм досвідом, напрацюваннями та здобутками в роботі. Також під час зустрічі очільники Каховського та Бериславського місцевих центрів погодили план проведення спільних заходів по обміну досвідом, участь у семінарах та тренінгах з актуальних питань, а інтегратори цих центрів поділитись власними напрацюваннями та обговорили план роботи на наступний квартал.

10

Приємно констатувати, що добрим і фаховим партнером у правопросвітницьких заходах, які здійснюють фахівці Каховського місцевого центру в галузі спадкового права та вчинення нотаріальних дій у м. Каховка, є приватний нотаріус Тетяна Корня, яка незважаючи на завантаженість та щільний графік прийому громадян завжди знаходить час не тільки для клієнтів системи БПД, але й для спільних зустрічей по обміну досвідом з нашими фахівцями на семінарах та тренінгах. Тому дякуємо пані Тетяні за співпрацю, тим більше, що моніторинговий візит співпав з проведенням спільної робочої зустрічі Руслана Полякова та Тетяни Корня.11

Під час зустрічі обговорювались правові аспекти порядку оформлення договору дарування нерухомого майна. Зокрема, пані Тетяна надала роз’яснення щодо застосування нотаріусами на практиці положень ч.4 ст.55 Закону України «Про нотаріат», тобто в яких випадках посвідчення правочинів провадиться за місцезнаходженням (місцем реєстрації) майна, а в яких – за місцезнаходженням (місцем реєстрації) однієї із сторін відповідного правочину.

Завершився моніторинговий візит Світлани Ребристої до Каховського місцевого центру та Новокаховського бюро правової допомоги традиційними робочими нарадами, під час яких, крім обговорення результатів моніторингового дослідження та спостереження, фахівець Регіонального центру надала необхідні практичні рекомендації та методичну допомогу колегам. Також було обговорено основні моменти, які виникають під час діяльності, та розроблено 12відповідні пропозиції до Каховського та Регіонального центрів щодо вивчення та вирішення проблемних правових  питань та наявних потреб.

Слід зазначити, що головний спеціаліст відділу організації надання БВПД та роботи з адвокатами  Галина Лозко під час робочої наради висловила бажання щодо можливості її стажування та обміну досвідом з фахівцями Регіонального центру.

Резюмуючи, Світлана Ребриста зазначила, що за результатами моніторингового дослідження було встановлено належний рівень професійного і комунікативного ставлення до клієнтів та надано додаткові рекомендації працівникам щодо організації роботи бюро та шляхів вирішення проблем, які виникають в роботі.

13

 


Довідково! Новокаховське бюро правової допомоги є відділом Каховського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

Контактна інформація:

Каховський місцевий центр з надання БВПД
(05536) 2-06-24 / 2-06-29
Адреса: 74800, Херсонська обл., м. Каховка, вул. Велика Куликовська, 138

Новокаховське бюро правової допомоги
(05549) 3-50-70
Адреса: 74900, Херсонська обл., м. Нова Каховка, вул. Французька (Паризької Комуни), 5

 

Єдиний телефонний номер системи БПД:

0-800-213-103
(Дзвінки на вказану телефонну лінію із стаціонарних та мобільних телефонів в межах країни є безкоштовними)