назад

МИ СТАЛИ ЛЮДИНІ НАДІЄЮ ДЛЯ ВИРІШЕННЯ ЇЇ ПИТАНЬ

У містах Суми, Конотоп, Охтирка, Шостка місцеві центри з надання безоплатної вторинної правової допомоги відразу після відкриття почали виконувати свою місію: надавати людям правову допомогу. За перші 9 днів роботи прийнято 65 клієнтів, із них жінки становили 40 осіб, або 41% від загальної кількості. Зареєстровано 68 звернень.

Працівники центрів та адвокати надали юридичну консультацію за 35 зверненнями (51%), 14 громадян (21%), які не потребують саме представництва у судах, адресно направили до установ та організацій, з якими центрами налагоджено успішну співпрацю. Для 19 осіб (28%) – прийнято рішення про надання безоплатної  вторинної правової допомоги, тобто, це справи, що потребують судового розгляду.

 

           Як зазначила Яна Кнуренко, головний спеціаліст відділу попередньої роботи з клієнтами Сумського місцевого центру: «На переконання усього колективу, важливо приділити увагу кожній людині, яка до нас звернулася». Вона розповіла, що однією із клієнток стала жінка, яку події на Сході України змусили полишити з 2-річним сином рідні місця. Знайшла вона прихисток на Сумщині. Мати-одиначка, з часом залишилася один на один із багатьма проблемами. Коли вона почула про відкриття центру, де надають правову допомогу, поспішила за підтримкою саме сюди. Говорить, почула, що люди говорили, мовляв, відкрився у Сумах місцевий центр, де допомагають. А далі, звернувшись до центру, вона отримала консультації з приводу того, як можна отримати правову допомогу у вирішенні її питань.

На завершення своєї розповіді Яна Кнуренко зауважила: «Дивлячись, як змінюється настрій відвідувача у процесі спілкування, ми зрозуміли: наша робота дуже необхідна людям».

            Таких прикладів можна навести чимало. Саме злагоджена робота всіх працівників місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги дає промінь надії для кожної людини, яка звернулася за допомогою.