назад

На базі Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради запрацював дистанційний пункт консультування громадян

dkp departament praci 1В рамках підписаного у 2016 році меморандуму між Другим одеським місцевим центром з надання БВПД та Департаментом праці та соціального захисту населення (далі – Департамент), задля забезпечення та розширення доступу вразливої категорії громадян до безоплатної правової допомоги, в.о. начальника відділу правопросвітництва та взаємодії з суб’єктами надання безоплатної первинної правової допомоги центру Аллою Перетятко та першим заступником директора Департаменту Інною Кучинською  досягнуто домовленості щодо відкриття дистанційного пункту консультування громадян на базі Департаменту.

dkp departament praci 4

Так, 19 січня 2017 року фахівцями Центру в приміщенні Департаменту (м. Одеса, вул. Льва Толстого, 7) був відкритий пункт, в якому усі бажаючі можуть отримати правову допомогу за рахунок держави, у тому числі:

  • отримати правову консультацію/інформацію/роз’яснення з усіх правових питань (спадкових, житлових, трудових, питань соціального забезпечення, тощо);
  • скласти заяву, скаргу та інші документи непроцесульного характеру для звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування;
  • подати документи для призначення адвоката/юриста для складання позову, апеляційної та касаційної скарги, представництва інтересів в судах у цивільних та адміністративних справах, а також представництва інтересів потерпілих і свідків в органах досудового розслідування та складання цивільного позову в рамках кримінального провадження.
dkp departament praci 2

Робота такого пункту вже в перші дні свого існування мала позитивні результати. Спеціалістом Центру прийнято понад 30 звернень про надання безоплатної первинної правової допомоги з різних правових питань, насамперед з питань соціального забезпечення.

Значну кількість людей, бажаючих отримати юридичну допомогу, складають особи похилого віку, малозабезпечені особи, особи з інвалідністю, вимушені переселенці, ветерани війни та особи, які претендують на отримання статусу ветерана війни, у тому числі учасника бойових дій та інші вразливі категорії населення.

У зв’язку з наявністю у таких осіб того чи іншого соціального статусу, вони мають право претендувати на відповідні соціальні гарантії, які можна отримати в тому числі за рахунок місцевого бюджету, звернувшись до Департаменту.

dkp departament praci 3

Прийом громадян у дистанційному консультативному пункті Другого одеського місцевого центру на базі Департаменту здійснюється щодня з 10.00 до 13.00, довідки за телефоном:  (048) 726- 14-44; 726-14-45.