В рамках підписаного у 2016 році меморандуму між Другим одеським місцевим центром з надання БВПД та Департаментом праці та соціального захисту населення (далі – Департамент), задля забезпечення та розширення доступу вразливої категорії громадян до безоплатної правової допомоги, в.о. начальника відділу правопросвітництва та взаємодії з суб’єктами надання безоплатної первинної правової допомоги центру Аллою Перетятко та першим заступником директора Департаменту Інною Кучинською досягнуто домовленості щодо відкриття дистанційного пункту консультування громадян на базі Департаменту.
Так, 19 січня 2017 року фахівцями Центру в приміщенні Департаменту (м. Одеса, вул. Льва Толстого, 7) був відкритий пункт, в якому усі бажаючі можуть отримати правову допомогу за рахунок держави, у тому числі:
- отримати правову консультацію/інформацію/роз’яснення з усіх правових питань (спадкових, житлових, трудових, питань соціального забезпечення, тощо);
- скласти заяву, скаргу та інші документи непроцесульного характеру для звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування;
- подати документи для призначення адвоката/юриста для складання позову, апеляційної та касаційної скарги, представництва інтересів в судах у цивільних та адміністративних справах, а також представництва інтересів потерпілих і свідків в органах досудового розслідування та складання цивільного позову в рамках кримінального провадження.
Робота такого пункту вже в перші дні свого існування мала позитивні результати. Спеціалістом Центру прийнято понад 30 звернень про надання безоплатної первинної правової допомоги з різних правових питань, насамперед з питань соціального забезпечення.
Значну кількість людей, бажаючих отримати юридичну допомогу, складають особи похилого віку, малозабезпечені особи, особи з інвалідністю, вимушені переселенці, ветерани війни та особи, які претендують на отримання статусу ветерана війни, у тому числі учасника бойових дій та інші вразливі категорії населення.
У зв’язку з наявністю у таких осіб того чи іншого соціального статусу, вони мають право претендувати на відповідні соціальні гарантії, які можна отримати в тому числі за рахунок місцевого бюджету, звернувшись до Департаменту.
Прийом громадян у дистанційному консультативному пункті Другого одеського місцевого центру на базі Департаменту здійснюється щодня з 10.00 до 13.00, довідки за телефоном: (048) 726- 14-44; 726-14-45.