назад

Навчання працівників Регіонального та місцевих центрів з надання БВПД у Луганській та Харківській областях основам «Консультування в режимі online, як спосіб розширення доступу до безоплатної правової допомоги»

{gallery width=100 height=100 alignment=left buttons=0 margin=5 layout=fixed lightbox=boxplus}news/18/02/22/IMG-365f95a93fd83a2e2aed5416637e7771-V.jpg{/gallery}

Минулого тижня, працівники Регіонального та місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Луганській та Харківській областях проходили навчання на тренінгу «Консультування в режимі online, як спосіб розширення доступу до безоплатної правової допомоги».

{gallery width=200 height=200 alignment=left buttons=0 margin=5 layout=fixed lightbox=boxplus}news/18/02/22/IMG-365f95a93fd83a2e2aed5416637e7771-V.jpg{/gallery}

Минулого тижня, працівники Регіонального та місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Луганській та Харківській областях проходили навчання на тренінгу «Консультування в режимі online, як спосіб розширення доступу до безоплатної правової допомоги».

Тренінг був проведений спеціалістами-тренерами, у складі: начальник відділу Забезпечення роботи контактного центру Олексій Рибалка та головний спеціаліст відділу Забезпечення роботи контактного центру Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області Ольга Дрозденко.

Під час тренінгу, учасники розбирали механізми та розглядали практичні аспекти застосування можливостей Skype-технології, а саме процедуру консультування в режимі «онлайн-конференції».

{module 2018-02-22 Навчання}

В процесі навчання, була вивчена загальна схема, так звана «Модель проведення консультування/діалогу в режимі «онлайн», що складається з чотирьох етапів:

I етап – Підтримання консультантом довірчих відносин з клієнтом протягом усього процесу консультування;

II етап – Виклад клієнтом свого проблемного питання;

III етап – Аналіз та професійна оцінка (опрацювання) консультантом значущої проблеми клієнта;

IV етап – Рекомендації клієнту і завершення консультативного процесу.

Було зазначено, що дуже важливо всебічно та професійно опрацювати значущі проблеми клієнта та здійснити пошук оптимальних рішень для вирішення цих питань. Таким чином, завершення діалогу вимагає великого мистецтва від особи, яка проводить консультування, а саме, необхідно вміти коротко та чітко зробити висновки про результати бесіди і закріпити їх, показавши позитивну перспективу.

Також, увагу учасників було звернуто до питань етики телефонного консультування; зокрема, щодо побудови діалогу зі складним клієнтом.

Останнім питанням тренінгу було обговорення можливостей використання бази на платформі WikiLegalAid під час надання правової консультації.

Та, наприкінці тренінгу, учасникам було запропоновано, у форматі гри, практично закріпити результати навчання, в змодельованих ситуаціях.


Інформація про Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Луганській та Харківській областях:

Адреса: м. Харків, Майдан Свободи, 5, 6 під’їзд, 3 поверх

Контактний телефон: (057) – 705 – 03 – 52

Всеукраїнська гаряча лінія правової допомоги 0-800-213-103

(цілодобово та безкоштовно зі стаціонарних і мобільних телефонів у межах України)

Офіційний веб-сайт: http://kharkiv.legalaid.gov.ua