назад

Навчаємо учнівську молодь як захистити свої права як споживача

15052019 zaxustpravspogivachiv

В рамках проекту “#Я МАЮ ПРАВО!”, начальниця Кобеляцького бюро правової допомоги Ілона Бобрищева провела семінар для учнів 9-х класів Кобеляцького ліцею № 2 Кобеляцького району у формі діалогу обговорили тему: ” Захист прав споживачів у сфері обслуговування”.

     Під час діалогу працівник бюро зазначила, що споживач має право на достовірну інформацію про товар.

         «Важливим фактором у підвищенні якості продукції та наданих послуг є юридична обізнаність самих споживачів у сфері захисту своїх прав. В Україні вона має дуже низький рівень. Усі покупці в магазинах бачать у куточку споживача Закон України «Про захист прав споживачів», але найчастіше вони не зацікавлені в ознайомленні із зазначеними в ньому правами, щоб вміти користуватися ними та відстоювати свої інтереси. Працівник бюро зазначила яку споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги)», – додала вона.15052019 zaxustpravspogivachivseminar

   По завершенні виступу Ілона Бобрищева зауважила, що написи щодо ціни реалізації продукції мають бути чіткими і простими для розуміння». Крім того, присутніх повідомили, за захистом порушених прав як споживачів можна звернутися до Інспекції з питань захисту прав споживачів або ж до суду.

Нагадуємо, що  отримати безоплатну правову допомогу громадяни можуть звернувшись до Кобеляцького бюро правової допомоги, яке  знаходиться за адресою: м. Кобеляки, вул. Батиря,6; тел.: (05343) 3-43-74. Прийом громадян щоденно з 09.00-18.00 без перерви. Субота, неділя — вихідний.