назад

1.3В понеділок, 29 серпня 2016 року, на базі Бердянського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги відбувся семінар-тренінг для працівників новоутворених бюро правової допомоги.

Участь в заході прийняли співробітники центру, керівники та головні спеціалісти Більмацького, Гуляйпільського, Пологівського, Приморського та Чернігівського бюро правової допомоги, а також адвокати, що співпрацюють з Бердянським 2.3МЦ.

З вітальним словом виступив директор Бердянського місцевого центру Геннадій Бородатий, який окреслив пріоритети розвитку системи безоплатної правової допомоги в Україні, створення ефективної системи надання правової допомоги для сільських і селищних громад Запорізької області, обумовив конкретні цілі та завдання, що стоять перед бюро правової допомоги як структурними підрозділами Бердянського МЦ.

Начальник відділу попередньої роботи з клієнтами Валентина Матвєєва ознайомила працівників новоутворених бюро з алгоритмами надання безоплатної первинної правової допомоги та безоплатної вторинної правової допомоги, закцентувала увагу присутніх на типових помилках при розгляді звернень осіб для отримання безоплатної правової допомоги, роз’яснила положення законодавства у сфері безоплатної правової допомоги та порядок її отримання, а також надала присутнім працівникам бюро методичні матеріали, що пов’язані з організацією надання безоплатної вторинної правової допомоги.

3.3Начальник відділу правової інформації та консультації Євген Сухоимлин особливу увагу звернув на ряд заходів, що здійснюються задля інформування мешканців громад: від індивідуальних консультацій та лекцій до виїздів у районні центри, а також у заклади, де перебувають інваліди, діти-сироти, переселенці тощо. Окремо Євген Сухомлин зупинився на питаннях взаємодії та співпраці з місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, громадськими організаціями та зацікавленими особами, розвитку та розширення мережі дистанційних пунктів доступу до безоплатної правової допомоги та мобільних консультаційних пунктів.  З метою проведення інформаційної кампанії на належному рівні, всі працівники бюро були забезпечені необхідними інформаційними матеріалами (банерами, буклетами, брошурами).

В рамках зазначеного заходу, з новопризначеними працівниками бюро правової допомоги працівники місцевого центру провели4.3 практичне заняття по заповненню необхідних документів під час прийому громадян, обговорили плани роботи та організаційні питання.

У підсумку директор Бердянського місцевого центру Геннадій Бородатий акцентував увагу присутніх на важливу місію системи надання безоплатної правової допомоги, цінності, що сповідує її команда, бачення подальшого розвитку надання правових послуг, зазначивши при цьому, що саме бюро правової допомоги є результатом позитивних змін та процесів, що відбуваються у малих територіальних громадах, які забезпечать реалізацію прав та інтересів найбільш вразливих категорій громадян, нерідко викинутих на узбіччя суспільних процесів в силу матеріального стану, особливих потреб тощо.

Бердянський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги  –  м. Бердянськ, вул. вул. Свободи, 115/Богуславського, 8,  1-й поверх (будівля санепідемстанції), тел. (06153) 4-89-42

 

  1. Гуляйпільське бюро правової допомоги, м. Гуляйполе, вул. Соборна, 103
  2. Пологівське бюро правової допомоги, м. Пологи, пров. Некрасова, 2
  3. Приморське бюро правової допомоги, м. Приморськ, вул. Центральна, 38
  4. Куйбишевське бюро правової допомоги, смт Більмак, вул. Запорізька, 28-а
  5. Чернігівське бюро правової допомоги, смт Чернігівка, вул. Соборна, 448