Як очікується, це станеться уже в травні. Натомість сьогодні, 19 квітня, контакт-центр, який є відділом Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області, розпочав свою роботу у тестовому режимі. Тренінг для працівників новоствореного відділу провела начальниця управління забезпечення доступу до правової допомоги Координаційного центру з надання правової допомоги Олена Сінчук.
Метою утворення контактного центру є надання правової інформації, правових консультацій та роз’яснень будь-якій людині, яка звернеться по допомогу на «гарячу» телефонну лінію системи безоплатної правової допомоги в Україні 0-800-213-103. Наразі у тестовому режимі роботу контакт-центру забезпечують 7 працівників, які надають додзвонювачам правові консультації з питань земельного, трудового, сімейного, кримінального, цивільного, адміністративного права з використанням різних інструментів, у тому числі, довідково-інформаційної платформи правових консультацій «WikiLegalAid». Усі оператори цього контактного-центру мають юридичну освіту.
Так, сьогодні за тестову годину роботи контактного центру до нього надійшло три телефонні дзвінки від громадян, зокрема, з питань поділу майна подружжя після розірвання шлюбу, скоєння адміністративного правопорушення військовослужбовцем та щодо зміни умов та розміру нарахування заробітної плати. Телефонні звернення надходили з Івано-Франківської, Вінницької та Київської областей; консультування кожного додзвонювача тривало в середньому 10 хвилин.
«Зателефонували з Івано-Франківської області. Чоловік цікавився темою поділу майна подружжя після розірвання шлюбу. Ми йому роз’яснили порядок звернення до суду, які потрібні документи», – каже Олексій Рибалка, начальник контактного центру у Сумах.
«Кожна людина отримала фахову правову консультацію з порушеного питання та пораду щодо її подальших дій», – зазначила Олена Сінчук.
Нагадаємо, із жовтня 2015 році перший єдиний контактний центр системи БПД працює у Чернівцях. Його цілодобову роботу забезпечують 14 операторів. За півтора року роботи цього центру його оператори прийняли дзвінки від 178 516 додзвонювачів.
Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах: