назад
19.09.22

Обговорення нагальних питань якості надання безоплатної правової допомоги відбулось на Житомирщині

Якість надання безоплатної вторинної правової допомоги пріоритет у щоденній роботі центрів безоплатної правової допомоги. Одним з інструментів забезпечення якості є співпраця та взаємодія з органами адвокатського самоврядування.
13 вересня директор Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Житомирській області Олександр Гербеда провів робочу зустріч з головою Ради адвокатів Житомирської області Валерієм Прокопчуком та головою комісії з оцінювання якості, повноти та своєчасності надання адвокатами безоплатної правової допомоги (далі – комісія) Анатолієм Швецем. До розмови також долучились в.о. директора Житомирського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Андрій Мілютін та голова кваліфікаційно-дисциплінарної комісії адвокатури Житомирської області Наталія Радушинська.
«На даний час Комісія відновила свою роботу та розглянула всі скарги, які надійшли. Загалом необхідно відмітити, що правова допомога надається адвокатами якісно, повно та своєчасно у відповідності до Стандартів якості надання безоплатної вторинної правової допомоги. Випадки відхилення від Стандартів є поодинокими та незначними», – зазначив Анатолій Швець.
Також обговорили подальшу співпрацю та необхідність обов’язкового дотримання адвокатами, які уклали контракти з центрами, стандартів якості надання безоплатної вторинної правової допомоги. Особливу увагу звернули на проведення першої зустрічі адвоката та клієнта.
«Думаю , що під час воєнного стану та пандемії, можливо проводити першу зустріч з клієнтом за допомогою технічних засобів . Наприклад, за допомогою скайпу чи вайберу. Доцільно було б внести до Стандартів відповідні зміни», – запропонував Валерій Прокопчук.