назад

Обмін досвідом: спільні потреби та нові можливості

5aОбмін досвідом, пошук нових нестандартних підходів, спрямованих на підвищення якості правових послуг та налагодження ефективної взаємодії з партнерами, можливе тільки за умови зацікавленості та відповідального ставлення до роботи. Усі ці якості притаманні нашим колегам, які не тільки регулярно діляться власними напрацюваннями та кращими практиками, удосконалюючи роботу, але й проводять спільні правопросвітницькі заходи, семінари, виїзні прийми громадян тощо. Це приклади того, як складні процеси можна організувати із мінімальним ресурсом, використовуючи досвід один одного, бо, як то кажуть, «навчання – це вивчення правил, досвід – вивчення винятків».

1a26 березня заступник начальника Скадовського бюро правової допомоги (структурний підрозділ Голопристанського місцевого центру з надання БВПД)  Інна Шара завітала до Нововоронцовського бюро правової допомоги (Бериславський місцевий центр).

Під час робочої зустрічі Інна Шара та Світлана Гаврикова говорили про спільні потреби в системі та нові можливості, ознайомилися з організацією роботи бюро. Зосередили увагу і на складнощах, які виникають у  процесі надання правових консультацій клієнтам, здійсненні представництва інтересів клієнтів у суді та при плануванні правопросвітницьких заходів.

2aТож працівники обмінялися напрацьованим матеріалом як під час здійснення первинного консультування клієнтів, так і в правопросвітницькому напрямку.

Наступного дня фахівці вищезазначених бюро – Інна Шара, Світлана Гаврикова та Любов Мінько – продовжили шлях щодо удосконалення своєї роботи, результатом чого стало спільне проведення семінару для працівників органів державної влади (ОДВ), місцевого самоврядування (ОМС) та ЗМІ на тему: «Організація надання безоплатної первинної правової допомоги та перенаправлення клієнтів до бюро правової допомоги».

Працівники бюро переконані, що взаємодія закладів системи БПД із органами державної влади  та місцевого самоврядування полягає, передусім, у підтримці процесу організації надання безоплатної первинної правової допомоги, можливості  отримання необхідної інформації для визначення правових потреб громадян та ефективної комунікації надавачів безоплатної первинної правової допомоги.

3a

Організатори заходу мали на меті розробити форми ефективної співпраці та взаємодії бюро правової допомоги з установами та організаціями, детально зупинившись на програмах, розв’язанні проблем та визначенні алгоритму перенаправлення.

По завершенні семінару всі присутні отримали методичні рекомендації щодо організації надання первинної правової допомоги та перенаправлення клієнтів, а також друковані матеріали з правовими консультаціями.

Крім того, Інна Шара, Світлана Гаврикова та Любов Минько того ж дня провели спільний прийом громадян в приміщенні Нововоронцовського бюро правової допомоги.

4a

6 квітня до Херсонського місцевого центру з надання БВПД для обміну досвідом завітали колеги з Каховки – керівник та головний спеціаліст Каховського місцевого центру з надання БВПД Руслан Поляков та Юлія Молдован.

5a

В ході зустрічі фахівці місцевих центрів обмінялися позитивними практиками роботи, обговорили актуальні питання надання безоплатної правової допомоги мешканцям населених пунктів, на які поширюється юрисдикція центрів, а також дієві шляхи вирішення спірних питань, що виникають в процесі роботи.

6a 7a

За словами керівників Херсонського та Каховського місцевих центрів, їх центри завжди відкриті для плідної співпраці з колегами.