назад
21.06.16

Підготовка до проведення керівної ради

160621 02Директором Регіонального центру з надання БВПД у Сумській області Оленю Демченко проведено робочу нараду, у якій взяли участь керівники структурних підрозділів та працівники. Розглянуто питання підготовки до проведення керівної ради, виконавської дисципліни, звіт відділу організаційної роботи, юридичного забезпечення діяльності та інформації, показники діяльності місцевих центрів  тощо. 

Обговорено питання щодо підготовки до проведення інтерв’ювання претендентів на посади начальників бюро правової допомоги, що починається з 4 липня цього року в Регіональному центрі за окремим графіком.

Про те, як працюють адвокати системи БВПД на Сумщині, повідомила    Ольга Коваленко, заступник начальника відділу організації надання БВПД. За її словами за період з 13.06.2016 по 19.06.2016 адвокатам видано 67 доручень, у тому числі: регіональним центром – 50, місцевими – 17.   

З інформацією про роботу місцевих центрів виступила Наталія Поставська, начальник відділу підтримки та розвитку інфраструктури. Вона зазначила, що за період з 13.06.2016 по 17.06.2016 місцевими центрами  прийнято 132 клієнти та зареєстровано 170 звернень. За віковою категорією: особи віком від 35 до 60 років – 70,  громадяни віком понад 60 років – 41,  від 18 до 35 років – 19, до 18 років – 2.   

Статистика джерел отримання інформації про роботу місцевих центрів свідчить, що переважна більшість громадян про функціонування місцевих центрів дізналися, скориставшись порадою знайомих – 63 особи.

Отримали інформацію від органів державної влади – 27, переглянули сюжети місцевого (обласного) телебачення – 16, використали інші джерела – 7, проінформовані через друковані засоби масової інформації (газета, журнал) – 7, отримали направлення з недержавної організації – 5, скористалися іншими інтернет-ресурсами – 4, через веб-сайт Координаційного (регіонального) центру – 2, дізналися з програм місцевого радіомовлення – 1.

За правовою допомогою громадяни зверталися за різними категоріями питань: соціальними – 30, іншими цивільними – 29, спадковими – 28, земельними – 19, житловими – 15, договірними – 15, сімейними – 11, іншими –9, виконання судових рішень – 3, медичними – 3, трудовими – 3, адміністративними – 2, представництва осіб, які мають статус потерпілих у кримінальному провадженні – 2, неправові – 1.

За результатами перевірки наданих документів для 16 громадян місцевими центрами прийнято рішення про надання адвоката.

Учасники робочої наради виступили з повідомленнями щодо виконання планів роботи за минулий тиждень.

За результатами робочої наради надано протокольні доручення.