Чи забезпечить доступність адміністративних послуг у сфері державної реєстрації громадських формувань запровадження пілотного проекту, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 17 червня 2016 року №1717/5 “Про затвердження пілотного проекту у сфері державної реєстрації громадських формувань”, та чи буде забезпечено підвищення якості таких послуг?
Ці питання обговорено під час засідання круглого столу за участі працівників Чернівецького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, керівників громадських організацій та зацікавлених осіб, який відбувся в приміщенні Чернівецької обласної універсальної наукової бібліотеки імені М. Івасюка.
Головний спеціаліст відділу взаємодії із суб’єктами надання БППД Чернівецького місцевого центру Ганна Акатріні повідомила учасникам круглого столу про те, що місцеві центри з надання безоплатної вторинної правової допомоги здійснюватимуть функцію прийняття та видачі документів щодо державної реєстрації громадських формувань, як фронт-офіси.
З цією метою проводиться навчання працівників місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, а також буде забезпечено їх доступ до програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Учасники заходу відзначили, що реалізація пілотного проекту повинна забезпечити доступність, а також підвищити якість надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації громадських формувань.
Розгалужена система місцевих центрів та широка мережа бюро правової допомоги неабияк сприятиме кращій доступності цієї послуги, що створить підґрунтя для запровадження проекту на постійній основі.