назад
25.03.20

Понад 2,5 тисячі дзвінків прийняли юристи контактного центру Сумщини з початку впровадження карантину

0 800 213 103 – саме за цим єдиним безкоштовним номером системи безоплатної правової допомоги громадяни з будь-якого куточка України можуть в телефонному режимі отримати консультації та розяснення юристів. А за умови карантину – це один з найдієвіших способів отрмання правової допомоги дистанційно.

Тож за період з 12 по 24 березня 2020 року на лінію контактного центру надійшло 2667 звернень, з яких, зокрема:

1951 – щодо отримання консультацій та роз’яснень з правових питань;

480 – щодо отримання контактної інформації

За зазначений період найчастіше зверталися з питаннями щодо:

  • прийняття спадщини, у тому числі під час карантину;
  • порядок повідомлення про вчинення адміністративних правопорушень та злочинів;
  • стягнення аліментів;
  • домашнього насильства;
  • роботи підприємств, установ та організацій під час карантину;
  • роботи громадського транспорту під час карантину;
  • порушення трудових прав під час протиепідемічних і карантинних заходів;
  • відпусток під час карантину.

“Наразі посилилося навантаження на роботу контактного центру системи БПД. З 23 березня 2020 року центри та бюро правової допомоги змушені були призупинити прийом громадян. У той же час, ми розуміємо, що юридичні питання та проблеми наших клієнтів нікуди не ділися, є ситуації, які потребують негайного вирішення. Тому наші фахівці посилено працюють, надаючи консультації в телефонному режимі, і кожен громадянин може розраховувати на правову допомогу від держави”, –

прокоментував ситуацію начальник відділу забезпечення роботи контактного центру Олексій Рибалка.