0 800 213 103 – саме за цим єдиним безкоштовним номером системи безоплатної правової допомоги громадяни з будь-якого куточка України можуть в телефонному режимі отримати консультації та роз’яснення юристів. А за умови карантину – це один з найдієвіших способів отрмання правової допомоги дистанційно.
Тож за період з 12 по 24 березня 2020 року на лінію контактного центру надійшло 2667 звернень, з яких, зокрема:
1951 – щодо отримання консультацій та роз’яснень з правових питань;
480 – щодо отримання контактної інформації
За зазначений період найчастіше зверталися з питаннями щодо:
- прийняття спадщини, у тому числі під час карантину;
- порядок повідомлення про вчинення адміністративних правопорушень та злочинів;
- стягнення аліментів;
- домашнього насильства;
- роботи підприємств, установ та організацій під час карантину;
- роботи громадського транспорту під час карантину;
- порушення трудових прав під час протиепідемічних і карантинних заходів;
- відпусток під час карантину.
“Наразі посилилося навантаження на роботу контактного центру системи БПД. З 23 березня 2020 року центри та бюро правової допомоги змушені були призупинити прийом громадян. У той же час, ми розуміємо, що юридичні питання та проблеми наших клієнтів нікуди не ділися, є ситуації, які потребують негайного вирішення. Тому наші фахівці посилено працюють, надаючи консультації в телефонному режимі, і кожен громадянин може розраховувати на правову допомогу від держави”, –
прокоментував ситуацію начальник відділу забезпечення роботи контактного центру Олексій Рибалка.