назад
11.11.19

Понад 7,5 тисяч дзвінків надійшло до контактного центру за жовтень 2019 року

Отримати юридичну консультацію чи роз’яснення в телефонному режимі – саме таку зручну опцію пропонує громадянам система безоплатної правової допомоги в Україні. За єдиним безкоштовним номером 0 800 213 103 юристи приймають дзвінки з різних куточків нашої країни. За період з 01.10.2019 по 31.10.2019 до відділу забезпечення роботи контактного центру Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області надійшло 7772 дзвінки.

У процесі обслуговування юристами контактного центру надано:

роз’яснення, консультації та правову інформацію – 6629

контактні дані місцевих центрів, бюро правової допомоги – 472

роз’яснення порядку звернення до органів державної влади, місцевого самоврядування – 6.

Найчастіше до контактного центру зверталися з наступними питаннями:

– порядок виконання судових рішень;

– порядок оформлення права власності на спадкове майно;

– куди звертатися у випадку, якщо особа потерпіла від домашнього насильства;

– порядок отримання різних видів соціальних допомог.