назад
09.11.17

«Практичні поради для роботи з клієнтами» – фіналізуємо посібник для фахівців системи БПД

photo 2017 11 09 12 52 31Як надавати найкращий сервіс для клієнтів, які звертаються за безоплатною правовою допомогою до місцевих центрів та бюро? – практичні поради щодо цього фахівці системи БПД скоро зможуть отримати у спеціальному посібнику. З цією метою впродовж 9 – 11 листопада у Києві працює робоча група у складі представників місцевих центрів з надання БВПД та фахівців Координаційного центру з надання правової допомоги. Захід відбувається за підтримки українсько-канадського проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні».

Посібник узагальнюватиме набутий практичний досвід роботи з клієнтами, які звертаються до як місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, так і їх відділів – бюро правової допомоги.

Він складатиметься із 7-ми розділів, які щонайкраще описуватимуть відповідну набуту практику надання безоплатної правової допомоги, та міститимуть практичні рекомендації, зокрема, щодо першого контакту із клієнтами, порядком опрацювання їх звернень, роботи зі складними клієнтами та у нестандартних (особливих випадках), розгляду заяв пропозицій та скарг від громадян та забезпечення зворотного зв’язку із ними тощо.

Під час триденної зустрічі учасники робочої групи доопрацьовуватимуть окремі розділи та підрозділи посібника, зокрема з урахуванням актуальних питань надання безоплатної правової допомоги.

Як планується, після остаточного доопрацювання посібник буде розповсюджений у регіони до центрів з надання БВПД для використання в роботі усіх фахівців, які працюють із клієнтами.

Учасники робочої групи, які сьогодні працюють у столиці: представники Львівської та Одеської міжрегіональних ресурсно-комунікаційних платформи Володимир Гошовський та Анастасія Арцимович, заступниця директора Червоноградського місцевого центру з надання БВПД Мар’яна Марчук, директорка Роздільнянського місцевого центру Тетяна Кулішова, в.о. директора Четвертого київського місцевого центру Сергій Бреус, а також представники Координаційного центру – начальниця управління забезпечення доступу до правової допомоги Олена Сінчук, начальниця управління правового аналізу та експертизи Анна Мередова, заступник начальника управління інформаційних технологій та аналізу даних Федір Лисецький. А також – в.о. директора Координаційного центру Олексій Бонюк та керівниця групи експертів проекту “Доступна та якісна правова допомога в Україні” Іванна Ібрагімова.

photo 2017 11 09 17 45 09

photo 2017 11 09 17 45 08

photo 2017 11 09 17 45 10

Бажаємо колегам продуктивної роботи!

Робота над посібником здійснювалася систематично впродовж останніх півтора року за підтримки проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні» та Міжнародного фонду «Відродження».


Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах:

Facebook Facebook           YouTube YouTube            Google Google+       тTwitter