назад

Працівникі системи безоплатної правової допомоги вчилися стресостійкості

29829661 877955429043868 62251612 oНаш гіпердинамічний час, напруга військового конфлікту, боротьба за виживання, необхідність швидко орієнтуватися в стрімко мінливому світі – все це стає стресовими факторами для багатьох. І тому сьогодні, поряд з питаннями, що стосуються розвитку професійних навичок та вмінь, керівництво ставить питання щодо навчання персоналу навичкам ефективної комунікації, вирішення конфліктних ситуацій та подалання стресу.

 

       Тому, з метою підвищення задоволеності клієнтів якістю надаваних послуг через підвищення комунікаційної грамотності співробітників, вдосконалення комунікативних навичок співробітників та навичок вирішення конфліктних ситуацій на роботі, профілактики професійного та емоційного вигорання, підвищення рівня стресостійкості, 26 та 27 березня 2018 року для фахівців установ системи безоплатної правової допомоги було проведено тренінг.

      29746146 877955422377202 1427002536 n Організаторами навчального семінару стали Німецьке товариство міжнародного співробітництва «Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH» та Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Донецькій та Запорізькій областях, а учасниками стали фахівці відділів правової інформації та консультації місцевих центрів та бюро правової допомоги. Заняття з учасниками проводила бізнес-тренер, практичний психолог, гештальт-терапевт, керівник громадської організації «Об’єднання психологів, психотерапевтів та реабілітологів «Відновлення», психолог Запорізької обласної громадської організації «Об’єднання психологів, психоаналітиків «Взаємодія» Олена Панкратова.

       На початку тренінгу увагу слухачів було зосереджено на понятті «ефективні комунікації», їх видах та стилях. Під час практичних вправ було закріплено базові правила комунікації з відвідувачами та ефективні техніки комунікацій з ними. Під час наступної сесії, що стосувалася профілактики конфліктів, було розглянуто основні конфліктогени та маніпулятивні стратегії відвідувачів, типові конфлікти та проблемні ситуації під час роботи з клієнтами.29746936 877955412377203 402693865 o

       Другий день навчального семінару було присвячено синдрому емоційного вигорання та підвищенню стрес остійності. Слухачі тренінгу поділилися, що бувають ситуації, коли вони наприкінці робочого дня відчувають себе виснаженими морально, розумово, і фізично, а саме це і є першою ознакою емоційного вигорання. Аби вберегтись від такого виснаження необхідно формувати стійкість до стресів – саме це вчилися робити працівники системи БПД під час роботи в групах. Особливу увагу було приділено методи психологічного захисту та техніці психоемоційного розвантаження.

     29831439 877955409043870 578623437 o  На зазначеному психологічному тренінгу учасники не лише дізналися багато корисної інформації, а й в практичних ситуаціях сформулювали свою думку та відпрацювали навички для подолання стресів, підвищення комунікації з клієнтами тощо.