назад
29.03.16

Працівники Регіонального та Сумського місцевого центрів вчилися спілкуватися з клієнтами

160329 02У Регіональному центрі з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області продовжуються лекції психолога. Цього разу на тему: «Психологічні аспекти спілкування».

Навчання провела досвідчений тренер, завідувач навчально-методичного центру психологічної служби Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Ірина Марухина.

Психолог розповіла про те, що зазвичай зустрічається чотири типи клієнтів: розгублений, агресивний, раціональний та імпульсивний. Спілкування з кожним із цих типів має свої особливості, знаючи які, можна вберегти себе від маніпуляцій, даремної втрати часу та найкраще задовольнити потреби клієнта.

Також під час тренінгу розібрали основні методи маніпуляції а також обговорили методи боротьби з маніпуляторами.

Насамкінець обговорили п’ять стратегій поведінки в конфліктних ситуаціях та пройшли тест на визначення того, яка стратегія є домінуючою.

Нагадаємо, попередній тренінг стосувався тайм менеджменту. Учасники навчання подякували Ірині Марухиній за дуже корисний захід та попросили наступне навчання провести на тему постановки цілей.

Цей захід у Регіональному центрі пройшов завдяки укладеному договору про співпрацю між Регіональним центром та Сумським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти.

Відповідно до плану роботи Регіонального центру на 2016 рік, психологічні тренінги, лекції, семінари будуть проводитися щомісяця.