Міністерство юстиції України презентувало шостий випуск програми «Я МАЮ ПРАВО!» на тему «Житлово-комунальні послуги», який створений за підтримки Міжнародного фонду «Відродження»у партнерстві з Координаційним центром з надання правової допомоги.
У шостому випуску роз’яснюються права та обов’язки споживачів житлово-комунальних послуг.
Зокрема, споживач має право: на несплату вартості комунальних послуг (крім постачання теплової енергії) у разі їх невикористання за період тимчасової відсутності в житловому приміщенні понад 30 календарних днів; розірвати договір про надання комунальної послуги, попередивши про це виконавця відповідної комунальної послуги не менш, як за два місяці до дати розірвання договору.
Водночас у разі несвоєчасного здійснення платежів за житлово-комунальні послуги споживач зобов’язаний сплати пеню.
Інформер шостої програми можна переглянути тут: https://www.youtube.com/watch?v=lkYVszs3IHI&index=17&list=PLWwJzoiiHnWZJWHVxOb1gZc87NOeOovvF
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
За отриманням безоплатної правової допомоги звертайтеся до
місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги:
Конотопський місцевий центр –
41615, м. Конотоп, вул. Братів Лузанів, 43, тел. (05447) 6-23-47
Охтирський місцевий центр –
42700, м. Охтирка, вул. Перемоги, 13. тел. (05446) 4-22-23
Сумський місцевий центр –
40000, м. Суми, вул. Покровська 9/1. тел. (0542) 66-51-08; 066-771-32-61; 098-380-69-38.
Шосткинський місцевий центр –
41100, м. Шостка, вул. Горького, 4. тел. (05449) 7-30-94
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Окрім того, в Україні діє єдиний номер з надання безоплатної правової допомоги –
0-800-213-103 (Цілодобово, в межах України – безкоштовно)
Зателефонувавши за ним, Ви зможете дізнатися адреси та контакти центрів у всіх регіонах України та отримати консультацію фахівців.