назад
17.04.18

Правників захищатимуть від «вигорання» на роботі

IMG 0921Конфліктним ситуаціям та вигоранню на роботі можна запобігти, якщо навчитись правильно спілкуватись з клієнтом. Аби знизити психологічне навантаження та сформувати стресостійкість у правників, у приміщенні Дніпровського правового клубу PRAVOKATOR за підтримки проекту Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) відбувся тренінг «Ефективні професійні комунікації. Профілактика конфліктів та стресостійкість».

 

Дводенний тренінг був підготовлений для співробітників системи безоплатної правової допомоги, яких поінформували про типові проблемні ситуації під час роботи з ними, а також типологію відвідувачів.
Навчання було спрямоване на формування таких навичок:
– аналізувати власний емоційний стан, усвідомлювати приховані емоції, усувати емоційну напруженість;
– діагностувати наявність або відсутність у себе ознак емоційного вигорання;
– визначати чинники, що можуть сприяти виникненню та профілактиці емоційного вигорання;
– отримувати інструменти для роботи з власним емоційним станом та реакціями на подразники;
– підвищення самооцінки, самоконтролю.

IMG 2921

Працівники регіонального та місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги Дніпропетровської області відпрацювали базові правила комунікації з відвідувачами, які є на сьогодні найактуальнішими при прийомі громадян у центрах .

Після проведення практичних тренінгів буде розроблено методичні рекомендації для співробітників центрів.

Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах:

Facebook Facebook          YouTube YouTube          Google Google+  тTwitter