назад
01.11.16

Про перші здобутки та перспективні напрямки роботи

SuR Narada Biuro 1  Провести проміжні підсумки роботи за 2 місяці роботи – було одним з завдань розширеної робочої наради за участі директорів Регіонального та місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги з керівним складом бюро правової допомоги Сумщини, яка відбулася в Регіональному центрі 01 листопада 2016 року. У заході брало участь 23 особи.

З вітальним словом до присутніх звернулася Олена Демченко, директор Регіонального центру, яка зазначила що бюро правової допомоги мають проводити правопросвітницькі заходи в територіальних громадах, йти на зустріч до потенційних клієнтів – у лікарні, заклади опіки, за місцем проживання громадян.  

             Валентина Волобуєва, заступник директора Регіонального центру, наголосила на якості надання консультацій та представництва інтересів в суді.

            Наталія Поставська, начальник відділу підтримки та розвитку інфраструктури Регіонального центру, довела до відома керівників бюро правової допомоги та очільників місцевих центрів результати моніторингу офіційного веб-сайту Регіонального центру та сторінок місцевих центрів у фейсбуці  щодо наповнення інформативними матеріалами проведених заходів за 2 місяці роботи бюро правової допомоги.

SuR Narada Biuro 2

Зазначено, що найбільш активними у частині розміщення інформаційних матеріалів за підсумками проведених заходів є наступні бюро: Буринське, Краснопільське, Лебединське, Роменське, Ямпільське, Глухівське. Зареєстровано звернень клієнтів у бюро правовї допомоги  Конотопського місцевого центру – 479, Шосткинського – 409, Охтирського – 342, Сумського – 297.

            Прийнято рішень про надання БВПД у бюро Шосткинського МЦ – 17, Конотопського МЦ – 11, Охтирського МЦ – 5, Сумського МЦ -1. Усього за вересень- жовтень за правовою допомогою до бюро звернулося 1307 громадян та зареєстровано 1527 звернень.

Одночасно, Оленою Демченко, директором Регіонального центру було зазначено що однією з фукнцій бюро правової допомоги є робота з електронними сервісами Міністерства юстиції України по реєстрації громадських об’єднань.

«На даний час всі місцеві центри та їх бюро правової допомоги мають всі інструменти для роботи в цій площині», – зазначив Сергій Шматко, відповідальний за роботу фронт-офісів по роботі з електронними сервісами Міністерства юстиції України по реєстрації громадських об’єднань Регіонального центру. Було зазначено, що станом на 31.10.2016 місцевими центрами та бюро правової допомоги Сумщини надано консультацій щодо державної реєстрації громадських формувань – 93, кількість звернень, відповідно до яких прийнято документи щодо реєстрації громадських формувань в програмі ЄДР – 45, кількість звернень, відповідно до яких прийнято рішення ГТУЮ у Сумській області щодо державної реєстрації громадських формувань – 42, кількість звернень, що було відправлено на доопрацювання – 3.

Завершилась робоча нарада пропозиціями Регіонального центру керівному складу бюро правової допомоги щодо подальшого розвитку системи безоплатної правової допомоги на Сумщині в рамках реалізації соціальної програми Уряду.