назад
18.05.18

Про підвищення ефективності комунікацій у системі БПД говорили під час скайп-наради у Полтаві

DSC 0483

17 травня 2018 року, у Регіональному центрі з надання безоплатної правової допомоги у Полтавській області відбувся скайп-семінар за участю інтеграторів місцевих центрів та керівників бюро правової допомоги Полтавщини. Навчання працівників, застосування єдиних підходів у роботі – це те, що   сповідує у роботі Регіональний центр задля налагодження ефективної, злагодженої, командної роботи з питань комунікації в регіоні.

 

«Першочерговим питанням, яке наразі постає перед системою є здійснення активного правопросвітництва, задля інформування громадян про їх права та механізми їх захисту та реалізації, зокрема у рамках реалізації проекту «Я МАЮ ПРАВО!»», – відзначив перший заступник директора Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Полтавській області Микола Лахижа.DSC 0475

Заступниця начальника відділу комунікацій та забезпечення доступу до публічної інформації Юлія Козаченко розповіла колегам про основні вимоги щодо інформування населення про правові можливості системи безоплатної правової допомоги

«Важливим моментом, який необхідно враховувати під час проведення комунікативної діяльності є застосування наступних комунікаційних інструментів: медіа відносини; онлайн комунікації; кризові комунікації; просування зірок; інтегровані маркетингові комунікації та внутрішні комунікації» , – повідомила вона.

Юлія Козаченко повідомила про необхідність проведення активної співпраці із засобами масової інформації. При здійсненні співпраці важливим є пошук цікавих інформаційних приводів, акцент на соціально значущих тематиках, підготовка якісного контенту для розміщення на веб-сайті Регіонального центру, сторінках центрів у соціальних мережах.DSC 0487

«Інформація, яка готується для розміщення як на веб-сайті, так і на сторінках місцевих центрів у Фейсбуці, засобах масової інформації має бути орієнтована на читача, глядача, який ознайомившись із новиною, статею у ЗМІ отримав для саме максимум корисної та зрозумілої інформації», – додала фахівчиня Регіонального центру.

        Окремо учасникам наради наголосили на необхідності висвітлення успішних справ клієнтів задля інформування населення про алгоритми дій у певних правових ситуаціях, висвітлення діяльності щодо захисту прав клієнтів та формування відповідного позитивного іміджу про систему.

Важливим аспектом у комунікативній діяльності в регіоні є не лише якісне виконання поставлених задач, а й ефективна внутрішня комунікація та командна робота на рівні системи БПД області.