назад

Про порядок реєстрації громадської організації розповіли у Ширяєвому

shiryayevo 119 травня 2017 року у Ширяївському бюро правової допомоги проведено спільне консультування громадян стосовно порядку реєстрації громадського організації та щодо порядку внесення змін до статуту. Консультацію проводили заступник начальника Ширяївського бюро правової допомоги Олег Булавицький та державний виконавець Головного територіального управління юстиції в Одеській області Андрій Коваленко.

23-річному жителю Ширяївського району, який звернувся на прийом за правовим роз’ясненням, юристи розповіли про процес державної реєстрації громадських об’єднань, який визначається положеннями Закону України «Про громадські об’єднання» та Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».

shiryayevo 1

Цього дня Олег Булавицький та Андрій Коваленко провели для керівників громадських організацій тематичний семінар, який відбувся в приміщенні Ширяївської районної державної адміністрації за участі начальника Управління обслуговування населення “Єдине вікно” Дмитра Юрченко, заступника начальника Управління обслуговування населення Олесі Порошенко.

shiryayevo 2

shiryayevo 3

Правники повідомили присутнім, що для реєстрації громадського об’єднання керівник або особа (особи), яка має право представляти громадське об’єднання, протягом 60 днів з дня утворення громадського об’єднання подають (надсилають поштовим відправленням) до уповноваженого органу з питань реєстрації за місцезнаходженням громадського об’єднання (до реєстраційної служби районного (або міського, міськрайонного) наступні документи:

1. Заява за формою, затвердженою Міністерством юстиції України (справжність підпису особи (осіб) у заяві підлягає нотаріальному засвідченню);

2. Примірник протоколу установчих зборів, оформленого з дотриманням вимог Закону України «Про громадські об’єднання»:

Протокол установчих зборів громадського об’єднання має містити відомості про:

  • дату та місце проведення установчих зборів;
  • осіб, які брали участь в установчих зборах;
  • рішення про утворення громадського об’єднання із зазначенням мети (цілей) його діяльності;
  • рішення про визначення найменування та за наявності – скороченого найменування громадського об’єднання;
  • рішення про затвердження статуту громадського об’єднання;
  • рішення про утворення (обрання) керівника, органів управління громадського об’єднання відповідно до затвердженого статуту;
  • рішення про визначення особи (осіб), яка має право представляти громадське об’єднання для здійснення реєстраційних дій;

Протокол установчих зборів підписується головуючим та секретарем зборів

3. Статут (у двох примірниках);

4. Відомості про керівні органи громадського об’єднання із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові (за наявності), дати народження керівника, членів інших керівних органів, посади в керівних органах, контактного номера телефону та інших засобів зв’язку, а також зазначені відомості про особу (осіб), яка має право представляти громадське об’єднання для здійснення реєстраційних дій, до яких додається письмова згода цієї особи, якщо така особа не була присутня на установчих зборах;

5. Заповнена реєстраційна картка на проведення державної реєстрації юридичної особи. Якщо  документи  надсилаються  державному реєстратору  поштовим  відправленням, справжність підпису заявника на реєстраційній картці  (заяві, повідомленні)  повинна  бути нотаріально засвідчена. Підпис  особи,  уповноваженої діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу),  на реєстраційній картці повинен бути засвідчений відповідною посадовою особою в установленому порядку.) 

Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи проводиться державним реєстратором за місцезнаходженням юридичної особи (стаття 5 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців”).

Обов’язкові документи:

1. Заповнена реєстраційна картка:

– реєстраційна картка Форма 3 – на проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи.

Довідково: У разі подання документів поштовим відправленням справжність підпису заявника на реєстраційній картці повинна бути нотаріально засвідчена.

2. Рішення про внесення змін до установчих документів (примірник оригіналу,  ксерокопія, нотаріально засвідчена копія)

  – рішення уповноваженого органу управління юридичної особи.

3. Документ, що підтверджує правомочність прийняття рішення про внесення змін до установчих документів

  – перелік акціонерів, що зареєструвалися для участі у загальних зборах акціонерного товариства або реєстр присутніх на зборах тощо.

4. Оригінали установчих документів юридичної особи з відміткою про їх державну реєстрацію з усіма змінами

  – діючий статут (або положення, або засновницький договір), до якого вносяться зміни.

5. Два примірники змін до установчих документів юридичної особи у вигляді окремих додатків або два примірники установчих документів у новій редакції.

Довідково: новий статут (або положення, або засновницький договір) або додаток до діючого прошиваються, пронумеровуються та підписуються засновниками (учасниками) або уповноваженими особами.

6. Документ, що засвідчує внесення адміністративного збору за державну реєстрацію змін до установчих документів юридичної особи – копія квитанція, видана банком, або копія платіжного доручення з відміткою банку, або копія квитанції з платіжного терміналу або квитанція (чек) з поштового відділення зв’язку.

Довідково:

Cтаном на 01.01.2017 адміністративний збір та плата за надання відомостей з ЄДР справляються у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленому статтею 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» на 1 січня 2017 року та округлюються до найближчих 10 гривень.

1. За державну реєстрацію справляється адміністративний збір у такому розмірі:

  • 0,07 прожиткового мінімуму для працездатних осіб – за державну реєстрацію територіального осередку всеукраїнської творчої спілки та регіональної (місцевої) творчої спілки (110 грн.)
  • 0,3 прожиткового мінімуму для працездатних осіб – за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу (крім громадських об’єднань та благодійних організацій), що містяться в Єдиному державному реєстрі, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою (480 грн.)
  • 0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб – за державну реєстрацію змін до відомостей про громадське об’єднання чи благодійну організацію (160 грн.)
  • 0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб – за державну реєстрацію змін відомостей про прізвище, ім’я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи – підприємця (160 грн)
  • 75 відсотків адміністративного збору, встановленого цією частиною, – за державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі.

Адміністративний збір не справляється за державну реєстрацію змін до відомостей про професійні спілки, їх організації або об’єднання.
Адміністративний збір не справляється за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, фізичну особу – підприємця та громадське формування, що не має статусу юридичної особи, у тому числі змін до установчих документів, пов’язаних з приведенням їх у відповідність із законами України у строк, визначений цими законами.

За виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника, справляється адміністративний збір у розмірі 30 відсотків адміністративного збору, встановленого частиною першою цієї статті.

У разі відмови в державній реєстрації адміністративний збір не повертається.

За надання відомостей з Єдиного державного реєстру справляється плата в такому розмірі:

  • 0,05 прожиткового мінімуму для працездатних осіб – за надання виписки для проставлення апостилю та витягу в паперовій формі ( 80 грн.)
  • 0,07 прожиткового мінімуму для працездатних осіб – за надання документа в паперовій формі, що міститься в реєстраційній справі (110 грн.)
  • 75 відсотків плати, встановленої цією частиною за надання відповідного документа в паперовій формі – за надання витягу в електронній формі та документа в електронній формі, що міститься в реєстраційні справі.

 —

За правовою допомогою можна звернутися до Ширяївського бюро правової допомоги за адресою: смт Ширяєве, вул. Соборна, 158. Тел.: (04858) 2-22-22.