назад
15.03.19

Пропозиції клієнтів та адвокатів системи БПД реалізуються на практиці

13.03 6Більшість опитаних клієнтів задоволені роботою адвокатів та мають позитивні враження після отримання послуг системи БПД. Такі дані моніторингу дотримання адвокатами стандартів якості надання БВПД у кримінальному процесі у 2018 році.

«Для системи БПД надзвичайно важлива оцінка, яку надають клієнти. Їхні пропозиції допомагають нам удосконалюватися, запроваджувати нові форми роботи», – говорить директор Координаційного центру з надання правової допомоги Олексій Бонюк.

Торік на пропозицію оцінити роботу системи безоплатної правової допомоги відгукнувся кожен другий клієнт. З направлених 1098 анкет повернуто з відповідями 569.

Серед пропозицій громадян – підвищення кваліфікації працівників та адвокатів системи з питань надання правової допомоги потерпілим від домашнього насильства, запровадження механізму сповіщення клієнта адвокатом про виконану роботу тощо.

13.03 3

Анонімні опитування проводяться також серед адвокатів. Їм було направлено 4275 анкет. Отримано з відповідями 1611 анкет. Пропозиції адвокатів стосуються спрощення роботи, підвищення розміру винагороди та врегулювання питання своєчасності її виплати, збільшення кількості тренінгів тощо.

«Більшість пропозицій адвокатів уже реалізуються на практиці. Наприклад, завершується робота над електронним кабінетом адвоката. З’явиться можливість подавати звітність в електронному вигляді. На цей рік запланована низка сертифікованих тренінгів для адвокатів», – зазначив Олексій Бонюк.

13.03 4

З цього року запроваджується нова процедура проведення моніторингу відповідно до наказу Координаційного центру «Питання організації моніторингу дотримання адвокатами стандартів якості надання безоплатної вторинної правової допомоги у кримінальному, цивільному, адміністративному процесах та представництва у кримінальному процесі» від 06 грудня 2018 року № 130. Зокрема, змінені форми проведення моніторингу, детально врегульована процедура подачі звітності до Координаційного центру, змінені анкети визначення рівня задоволеності клієнтів системи БПД та потреб адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу.

Інформація щодо проведення моніторингу дотримання адвокатами стандартів якості надання безоплатної вторинної правової допомоги в 2018 р.


Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах:

Facebook Facebook   YouTube YouTube