назад
21.11.18

Проведено моніторинг діяльності Конотопського місцевого центру з надання БВПД

SuR 181121 30З 06 по 14 листопада 2018 року на чолі з директором Регіонального центру Оленою Демченко здійснено моніторингові візити до Конотопського місцевого центру з надання БВПД та його структурних підрозділів, що розташовані у населених пунктах: Ромни, Недригайлів, Липова Долина, Буринь.

Планове моніторингове спостереження стосувалось наступних питань: якість роботи з клієнтом в частині доступу до безоплатної правової допомоги; проведення правопросвітницької роботи; надання доступу до електронних сервісів Мін’юсту, взаємодія з іншими суб’єктами надання безоплатної первинної правової допомоги, організація та ведення діловодства, кадрова робота та управління персоналом тощо.

SuR 181121 31Під час візиту до Роменського бюро правової допомоги очільниця Регіонального центру Олена Демченко обговорила з начальником та головним спеціалістом бюро актуальні питання правового захисту населення Роменщини, основні напрямки правопросвітницької діяльності, співпрацю з адвокатами, представниками органів місцевого самоврядування тощо.

SuR 181121 32Оскільки питанням якості надання правових послуг клієнтам в системі БПД приділяється першочергова увага, а зворотний зв’язок з клієнтом дозволяє своєчасно виявити всі чинники щодо удосконалення цієї роботи, то, досліджуючи якість роботи з клієнтом, було здійснено спостереження за консультуванням клієнтів.

Аналізуючи роботу з клієнтами в бюро, необхідно сказати, що всі дослідження, які здійснюються фахівцем з моніторингу Регіонального центру щодо вивчення думки клієнтів про рівень задоволеності наданими послугами шляхом телефонного опитування, мають тільки позитивну тенденцію та слова подяки.   

SuR 181121 37У ході моніторингового візиту Наталія Поставська спільно з колегами вивчила зміст анкет зі скриньки «для відгуків», у яких клієнти висловили задоволеність отриманими послугами та пропозиції клієнтів. Усього опрацьовано 60  анкет.

SuR 181121 33

SuR 181121 34Досліджено не тільки якість наданих юридичних послуг, але і наскільки зручним та ефективним є отримання правової допомоги для клієнтів системи БПД, чи мають відвідувачі бюро доступ до електронних сервісів Мін’юсту тощо. За результатами спостережень робочою групою зроблено висновок, що приміщення бюро є зручним для клієнтів системи БПД, відвідувачі мають доступ до електронних сервісів Мін’юсту, у наявності дитячий куточок та інформаційні стенди з актуальними роздатковими матеріалами.

SuR 181121 36

Під час моніторингових візитів проведено анкетування працівників бюро щодо форм співпраці з місцевими органами влади, шляхів здійснення ефективної комунікації між бюро та органами влади.

SuR 181121 39Приділена увагу також роботі фахівців з Інформаційно-правовим ресурсом (далі – ІПР), щорозроблений для спільного використання працівниками із Полтавської та Сумської областей в межах укладеної 24.10.2018 у м. Полтава угоди між регіональними центрами в Херсонській, Полтавській та Сумській областях про співпрацю та взаємодію в правопросвітницькій діяльності.

SuR 181121 41Разом з тим, працівники бюро висловили повну задоволеність роботою цього ресурсу та інформаційним наповненням, а також зручністю у користуванні.

Вдало використано досвід колег Новотроїцького бюро Каховського місцевого центру у Недригайлівському бюро правової допомоги. Кожен відвідувач бюро може скористатися Картою соціальних послуг Недригайлівського району, де представлено увесь спектр організацій, що надають такі послуги та зазначено їх адреси.

SuR 181121 35 SuR 181121 47

Комунікатор Регіонального центру Олена Омельченко, яка теж долучилася до моніторингових візитів, надавала роз’яснення працівникам бюро щодо ефективної співпраці зі ЗМІ, акцентувала увагу на поширеності актуальних правових консультацій серед громадськості, налагодження партнерських відносин з представниками влади на місцях. Слід відзначити активну співпрацю Конотопського місцевого центру з громадськими організаціями, спільно з якими втілюються в життя важливі проекти, а також активно проводиться правопросвітницька робота. Також центр має значну кількість підписників на офіційній сторінці у соціальній мережі, що, у свою чергу, дозволяє поінформовувати численну аудиторію із діяльністю системи БПД на Конотопщині.

SuR 181121 38 SuR 181121 42

Також слід зазначити, що на офіційному веб-сайті Буринської райдержадміністрації постійно оприлюднюються правові консультації, підготовлені працівниками бюро, інформація щодо проведення спільних заходів та виїзних прийомів громадян.

SuR 181121 40

Особливу увагу Наталія Рибалка, заступник начальника відділу організаційної роботи, юридичного забезпечення діяльності та персоналу приділила вивченню та наданню методично-консультаційної допомоги працівникам з питань ведення кадрової роботи та діловодства.

SuR 181121 43 SuR 181121 44

 

SuR 181121 45 SuR 181121 46

Під час проведення моніторингу працівникам Конотопського місцевого центру та бюро правової допомоги надано методично-консультативну допомогу.

За словами очільниці Регіонального центру Олени Демченко «моніторингові візити дозволяють виявити позитивні практики у роботі місцевих центрів. Так, гул-форма щодо проведення правопросвітництва, уперше впроваджена в області у м. Конотопі успішно адаптована та використовується Шосткинським місцевим центром. Впровадження успішних практик дозволяє не тільки покращити показники ефективності роботи місцевих центрів Сумщини, але й впливають на прийняття керівниками місцевих центрів управлінських рішень».

Довідково: моніторинг здійснюється відповідно до Методичних рекомендацій щодо здійснення моніторингу діяльності місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги затверджених наказом Координаційного центру з надання правової допомоги №145 від 26 квітня 2017 року, наказу Регіонального центру з надання БВПД у Сумській області від  16.01.2018 № 7 «Про здійснення моніторингу діяльності місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги».

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

За отриманням безоплатної правової допомоги звертайтеся до
місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги:

Конотопський місцевий центр –
41615, м. Конотоп, вул. Братів Лузанів, 43, тел. (05447) 6-23-47

Охтирський місцевий центр –
42700, м. Охтирка, вул. Перемоги, 13. тел. (05446) 4-22-23

Сумський місцевий центр –
40000, м. Суми, вул. Покровська 9/1.
тел. (0542) 66-51-08; 066-771-32-61; 098-380-69-38.

Шосткинський місцевий центр –
41100, м. Шостка, вул. Горького, 4. тел. (05449) 7-30-94

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

Окрім того, в Україні діє єдиний номер з надання безоплатної правової допомоги –

0-800-213-103     (Цілодобово, в межах України – безкоштовно)

Зателефонувавши за ним, Ви зможете дізнатися адреси та контакти центрів у всіх регіонах України та отримати консультацію фахівців.