Насиченим різноманітними подіями та зустрічами став день проведення моніторингу діяльності Охтирського місцевого центру. Свою роботу 29 серпня у складі «інформаційного мобільного десанту», Наталія Поставська, начальник відділу моніторингу діяльності місцевих центрів Регіонального центру, розпочала із зустрічі з трудовим колективом Гребениківської спеціальної школи-інтернат.
Вітаючи колектив навчального закладу з новим навчальним роком, вона зазначила про «важливість реалізації для педагогів та учнів напрямів діяльності у правовій просвіті, зазначених у Меморандумі про співпрацю з Департаментом освіти і науки Сумської облдержадміністрації.
Наголошено на тому, що права кожної дитини, що тут виховується, мають бути захищені державою. Окрім цього, кожен пересічний громадянин може скористатися Єдиним телефонним номером 0 800 213 103, щоб отримати фахову правову консультацію від працівників контактного центру, що працює як структурний підрозділ Регіонального центру, щоденно, без вихідних з 07.00 до 21.00».
Далі правопросвітницький захід продовжили Тамара Козир, директор Охтирського місцевого центру та її заступник – Микола Кравченко, які у доступній формі, професійно окреслили основні напрямки роботи системи безоплатної вторинної правової допомоги, як та де можна отримати правові консультації. Наприкінці заходу кожному учаснику надано буклети та візитівки Охтирського місцевого центру з контактними телефонами.
Багато запитань було поставлено педагогами під час консультування. Проведено спостереження за консультуванням з питань, що найбільше турбували громадян: спадкового (строк вступу у спадщину), трудового (пільги та компенсації при звільненні та скороченні штатів); сімейного (збільшення та зменшення розмірів аліментів); іншого цивільного (встановлення факту належності правовстановчих документів) тощо. У рамках реалізації проекту «Я маю право» надано відповіді на земельні питання (отримання земельної ділянки у власність; виготовлення технічної документації та присвоєння кадастрового номеру земельної ділянки). Усього надано правові консультації для 18 осіб. Цього ж дня з директором Гребениківської спеціальної школи-інтернат Людмилою Чугай підписано угоду про співпрацю; відкрито на базі навчального закладу дистанційний пункт доступу до правової допомоги та визначено графік його роботи; розроблено заходи щодо подальшої ефективної співпраці.
Наступним місцем стала зустріч та конструктивний діалог із представником Боромлянської об`єднаної територіальної громади в с. Гребениківка Олексієм Вінниченком, який чітко визначив правові потреби мешканців. Заплановано у вересні провести масовий правопросвітницький захід з питання отримання субсидії. Цього ж дня Валерій Лилак, головний спеціаліст Тростянецького бюро правової допомоги провів прийом громадян у новоствореному мобільному пункті консультування.
Проведено моніторингу роботи Тростянецького бюро правової допомоги та опрацьовані анкети клієнтів. Зазначимо, що працівники активно готуються до проведення круглого столу з нагоди річниці створення бюро правової допомоги, який заплановано провести 30 серпня. Серед запрошених – установи партнери, адвокати, судді тощо.
Цього ж дня відбулися робочі зустрічі з очільниками відділів освіти м.Охтирка – Анатолієм Тронем та Охтирського району – Вірою Сітайло, на яких деталізовано плани роботи з освітніми установами міста та району. Керівники схвально відзначили дієву співпрацю юристів Охтирського місцевого центру та педагогів у минулому навчальному році.
Будь яка подія має бути цікаво висвітлена на шпальтах газети, – саме про співпрацю системи БВПД та ЗМІ йшла розмова Наталії Поставської, Тамари Козир з головним редактором газети «Прапор перемоги» Борисом Чикало. Слід зазначити, що районна газета активно висвітлює не тільки підсумкові здобутки місцевого центру, але й є надійним партнером у проведенні інших правопросвітницьких заходів.
Наостанок, Наталія Поставська, начальник відділу моніторингу діяльності місцевих центрів, вивчила в Охтирському місцевому центрі систему роботу фронт-офісу, що приймає документи для реєстрації громадських об`єднань, порядком надання первинної та вторинної правової допомоги працівниками, спільно з фахівцями вивчила та обговорила зміст анкет клієнтів місцевого центру тощо.
«Формат проведення у Тростянецькому районі «інформаційного мобільного десанту» є не тільки тією реальною методичною допомогою для працівників бюро, але й відкриває нові можливості у ході проведення ділових зустрічей для реалізації стратегії розвитку системи безоплатної правової допомоги в цілому», – зазначила Наталія Поставська на підсумковій зустрічі з колективом Охтирського місцевого центру.