З метою аналізу статистичних даних у роботі, вивчення роботи працівників за різними напрямками, а також виявлення шляхів подальшого розвитку системи безоплатної правової допомоги на Сумщині фахівцями Регіонального центру з надання БВПД у Сумській області здійснюється моніторинг діяльності центрів та бюро правової допомоги.
Цього разу аналізували діяльність Путивльського бюро правової допомоги, що є структурним підрозділом Сумського місцевого центру з надання БВПД. Фахівчиня Регіонального центру Наталія Поставська разом з працівниками бюро Аліною Кравченко та Анастасією Южаковою вивчили питання щодо форм співпраці з об’єднаними територіальними громадами, комунікації з місцевими органами влади, надання первинної правової допомоги, доступ до сервісів Міністерства юстиції, роботи з платформою правових консультацій WikiLegalaid тощо. Розглянули й етапи підготовки працівниками бюро до проведення правопросвітницьких заходів.
Також участь у моніторинговому візиті взяла директор Сумського місцевого центру з надання БВПД Валентина Трошечко. Партнери системи голова ГО «Калинове гроно» Ніна Чернявська, студентки Сумського державного університету Єлизавета Стрельченко та Інна Кравченко ознайомилися з роботою Путивлського бюро правової допомоги.
У ході зустрічі з громадським радником Ярославом Счастливцевим обговорили шляхи подальшої співпраці з Сумським місцевим центром з надання БВПД, у тому числі з Путивльським бюро правової допомоги.
Клієнти бюро залишили свої позитивні відгуки про роботу бюро в анкетах опитування. Усього опрацьовано 17 анкет. За результатами близько 60% клієнтів звернулися до бюро вперше.
Більшість з них звернулося за консультацією або роз’ясненням з правових питань (14 клієнтів, або 82%). Оцінили роботу бюро за показниками роботи на максимальні бали («5» та «4») 16 клієнтів, що становить 94%. Усі респонденти можуть рекомендувати громадянам звертатися за правовою допомогою до бюро правової допомоги.
У частині анкет громадяни висловлювали слова подяки працівникам бюро: «дякую за допомогу, ви – справжні професіонали», «фахівці розумні, ввічливі і завжди консультують за необхідністю».
У бюро правової допомоги оформлено інформаційні куточки для відвідувачів, у зручному місці встановлено скриньку «Для відгуків» та наявна достатня кількість анкет опитування клієнтів, функціонує дитячий куточок.