29 березня 2016 року директор Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Полтавській області Олександр Черчатий взяв участь у прес-конференції на тему: «Бюро правової допомоги та електронні сервіси приходять на заміну органам юстиції та державним реєстраторам».
Захід був організований ГО «Український освітній центр реформ» у співпраці з Міністерством юстиції України в рамках інформаційної кампанії «Електронне урядування спрощує спілкування», яка здійснюється за підтримки Агентства з міжнародного розвитку США (USAID) в межах проекту «Справедливе правосуддя». В прес-конференції також взяли участь начальник Головного територіального управління юстиції у Полтавській області Ірина Пашко та заступник начальника зазначеного управління Людмила Григор’єва.
У своєму виступі Олександр Черчатий окреслив ключові напрямки розвитку системи правової допомоги та надав інформацію щодо створення мережі бюро правової допомоги в області. У відповідях на запитання представників ЗМІ він зазначив, що бюро будуть створені в кожному районі області. Бюро правової допомоги повинні суттєво розширити доступ громадян до первинної та вторинної правової допомоги на рівні територіальних громад. Кінцевою метою зазначеної реформи є посилення правової спроможності територіальних громад, забезпечення доступності правової допомоги та реальної можливості реалізації конституційних прав громадян безпосередньо за місцем проживання. В складі кожного бюро передбачено роботу юристів, які повинні забезпечити як консультування населення з усього спектру правових питань, так і допомогу у складанні процесуальних документів та представництва у суді, забезпечити реалізацію права на адвокатський захист для категорій та в порядку, визначеними Законом України «Про безоплатну правову допомогу». Крім того, бюро правової допомоги повинні забезпечити консультативну підтримку в користуванні громадянами он-лайн сервісами Міністерства юстиції України.
В завершенні виступу було зазначено, що ця робота, яка проводиться у надзвичайно стислі терміни, має вкрай важливе значення для вдосконалення системи надання правової допомоги, орієнтованої на потреби громадян. Основними досягненнями та критеріями роботи цієї системи є якість, доступність, зручність та зрозумілість для користувачів.