У період карантину, під час режиму надзвичайної ситуації на території України є ризик поширення коронавірусної інфекції Covid-19. Тож державні органи та інші надавачі послуг рекомендують отримувати послуги дистанційно.
Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області рекомендує отримувати послуги дистанційно – за допомогою онлайн-сервісів.
Реєструйтесь на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/.
В особистому кабінеті є можливість:
- подати заяву про призначення пенсії в “один дотик”, заяву про перерахунок пенсії;
- отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);
- подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;
- подати звернення (заяву, скаргу, пропозицію);
- активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії;
- сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).
Отримати необхідну інформацію можна на інформаційній сторінці Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області за посиланням https://www.pfu.gov.ua/lv/ у розділі «Контакти».
Львівський обласний центр зайнятості на період карантину оголосив про тимчасові особливості обслуговування клієнтів центрами зайнятості та їх філіями.
Так, у Львівському обласному центрі зайнятості запроваджений тимчасовий порядок роботи установи.
Контакти обласного центру зайнятості: 79039, м. Львів, вул.Бортнянського, 11 А, тел/факс приймальні (032) 297-16-97, електронна адреса: kanc@locz.gov.ua
Мапа розміщення центрів зайнятості знаходиться за посиланням: https://www.dcz.gov.ua/map/lvivska-oblast
Телефонні номери “гарячих ліній” Львівського обласного центру зайнятості: (032) 2330183 (032)2330522.
Прийом документів від клієнтів, у тому числі для фіксації наміру клієнта бути зареєстрованим як безробітним, здійснюється засобами електронного зв’язку або через скриньки для прийому кореспонденції, що розміщені у кожному центрі зайнятості.
Головне управління Державної податкової служби у Львівській області закликає максимально використовувати дистанційний формат спілкування.
Якщо ж причина звернення невідкладна і потребує обов’язкового відвідування , Державна податкова служба просить дотримуватись рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України щодо зменшення впливу та передачі гострих респіраторних вірусних інфекцій:
- за можливості користуватися захисною маскою та дезінфікуючими засобами;
- не створювати скупчення людей у ЦОП. Пам’ятайте про необхідність дотримання безпечної відстані між людьми (щонайменше 1,5 метра);
- уникайте контакту з усіма, хто має жар та кашель.
Інформація про Головне управління ДПС у Львівській області міститься за посиланням:
https://lv.tax.gov.ua/dfs-u-regioni/golov-upr/kontakti-/
Електронні скриньки для надсилання громадянами письмових звернень у вигляді сканкопій або фотокопій через засоби електронного зв’язку: lv.appeal@tax.gov.ua
Для отримання інформаційно-довідкових послуг без використання електронного цифрового підпису: idd@tax.gov.ua
У разі необхідності кореспонденцію на адресу Головного управління ДПС у Львівській області рекомендуємо надсилати засобами поштового зв’язку на адресу: 79003, м. Львів, вул. Стрийська, 35, або у сканованому вигляді електронною поштою на адресу: lv.official@tax.gov.ua або через Електронний кабінет.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua , а також через офіційний вебпортал ДПС https://tax.gov.ua/ .
Як працюють Центри надання адміністративних послуг Львівської області
Перелік та режим роботи ЦНАПів Львівщини знаходиться за посиланням: https://my.gov.ua/info/servicecenters/13
Організація роботи ЦНАП:
- У відкритій частині ЦНАП має перебувати не більше людей, ніж робочих місць для обслуговування
- Поза межами приміщення мають бути зручні місця очікування в черзі на відстані не менше 1 метра один від одного
- Відстань між відвідувачами та адміністраторами також не має бути менша ніж 1 метр
- Не допускати громадян з ознаками інфекційних захворювань без масок у приміщення, рекомендувати їм звернутися пізніше або отримати послугу електронно (якщо це можливо)
- Документи потрібно приймати таким чином, щоб громадяни якомога менше перебували у приміщенні – наприклад, через скриньки для кореспонденції
- Організувати прийом громадян за попереднім записом (за телефоном, через сайт)
- Забезпечити позачергове обслуговування для громадян літнього віку, вагітних жінок та громадян з дітьми
- Консультувати громадян дистанційно
- Надсилати результати послуг поштою чи кур’єрською доставкою
Міністерство юстиції запрошує до “Онлайн будинку юстиції”
Щоб отримати послуги юстиції, не виходячи із дому, можна скористатися вебпорталом “Онлайн будинок юстиції” https://online.minjust.gov.ua/ . Для цього вам знадобиться лише комп’ютер або смартфон.
Через «Онлайн будинок юстиції» можна:
- повторно отримати документи у сфері реєстрації актів цивільного стану;
- зареєструвати або ліквідувати фізичну особа підприємця;
- зареєструвати створення товариства з обмеженою відповідальністю, яке здійснює діяльність на підставі модельного статуту;
- зареєструвати перехід юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту;
- зареєструвати громадське об’єднання або засіб масової інформації;
- отримати дані про електронний цифровий підпис;
- отримати інформацію з усіх реєстрів Мін’юсту.
Також «Он-лайн будинок юстиції» надає можливість скористатися послугою «СМС-Маяк», яка дозволяє відстежувати будь-які реєстраційні дії, які вчиняються з вашою нерухомістю за допомогою СМС-інформування, а також сповіщає власників про те, хто з користувачів реєстру цікавився їхнім майном.
Як працює Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м.Львів) можна дізнатися за посиланням: https://minjust.gov.ua/str_ter/western_interregional_directorate_of_the_ministryofjustice
Куди звернутись під час карантину, аби отримати детальну правову консультацію
- зателефонуйте на безкоштовний номер системи безоплатної правової допомоги 0 800 213 103
- напишіть на електронну пошту найближчого місцевого центру (адреси місцевих центрів Львівщини можна дізнатися на сайті системи БПД) – https://www.legalaid.gov.ua/
- поставте запитання в месенджер ФБ-сторінки: https://www.facebook.com/Centre.4.Legal.Aid/
- прочитайте правову консультацію на телеграм-каналі «Безоплатна правова допомога» https://t.me/ualegalaid та обговоріть її у нашому чаті – https://t.me/ualegalaidchat
- поставте запитання на Інстаграм-сторінці системи БПД https://www.instagram.com/ualegalaid/?hl=uk
- скористайтеся правничою вікіпедією WikiLegalAid – https://wiki.legalaid.gov.ua