назад
13.06.17

Редакторам районних і місцевих ЗМІ розказали про систему БПД

19 червня в Регіональному центрі з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Херсонській області для редакторів і менеджерів з реклами  відбувся тренінг «Налагодження ефективної діяльності рекламної служби як запорука фінансової незалежності та економічної стабільності ЗМІ», під час якого пройшла презентація Регіонального центру з надання БВПД у Херсонській області.

2Директор Регіонального центру з надання БВПД Марина Єлисєєва познайомила представників ЗМІ з установою та зауважила, що надання вторинної правової допомоги дає можливість особі кваліфіковано захистити себе, тому інститут БПД є дуже важливим для суспільства. Зараз система БПД в стані активного розвитку: з 2015 року на Херсонщині працюють чотири місцевих  центри – Бериславський, Голопристанський, Каховський та Херсонський, а з вересня 2016-го – 16 бюро правової допомоги, які є в кожному районі області.

Присутні дізналися, що безоплатна правова допомога регламентується Законом України «Про безоплатну правову допомогу», гарантується державою та повністю або частково надається за рахунок коштів Держбюджету.

Менеджер з якості Максим Магда розповів про безоплатну первинну та3 вторинну правову допомогу, та пояснив, що Регіональний центр надає допомогу у кримінальному процесі затриманим, підозрюваним, обвинуваченим та засудженим до покарання, пов’язаного з позбавленням волі, а також у справах про адміністративні правопорушення особам, щодо яких застосовано адміністративне затримання або адміністративний арешт. Підставою для надання такої допомоги є повідомлення правоохоронного органу або затриманої особи чи її родичів, постанова слідчого, ухвала суду або заява засудженого.

Надання допомоги в адміністративному і цивільному судочинстві, а також потерпілим і свідкам у кримінальному процесі здійснюється через місцеві центри з надання БВПД та бюро правової допомоги.

Варто зазначити, що система БПД побудована так, що в усіх областях у цілодобовому режимі працюють центри з надання безплатної вторинної правової допомоги. Службові особи, що здійснили затримання, зобов’язані негайно інформувати центри БВПД про кожен випадок затримання. Протягом двох годин держава гарантовано забезпечує прибуття адвоката до затриманого, адже головне в цьому процесі – оперативність, аби виключити маніпулювання чи зловживання правоохоронцями під час затримання.

Нагадаємо, що в новому Кримінальному процесуальному кодексі України законодавцем закріплено норму, яка гарантує кожній затриманій особі захисника за рахунок держави, незалежно від її соціального статусу. Також законом передбачено, що відмова від призначеного за рахунок держави адвоката може бути прийнята тільки після конфіденційного побачення захисника із затриманим та тільки в його присутності.

Максим Магда також пояснив учасникам тренінгу, що кожен, хто потребує правової допомоги, може зателефонувати на єдиний номер гарячої лінії:

0-800-213-103
(безкоштовно з усіх стаціонарних та мобільних телефонів).

Для отримання консультацій чи роз’яснень з правових питань можна звертатися безпосередньо до місцевих центрів з надання БВПД та бюро правової допомоги. Контактні дані дивись за посиланням:

http://kherson.legalaid.gov.ua/ua/miscevi/1317-mistsevi-tsentry-bvpd-ta-biuro-pravovoi-dopomohy-khersonshchyny

Тренінг «Налагодження ефективної діяльності рекламної служби як запорука фінансової незалежності та економічної стабільності ЗМІ» провів генеральний директор ТОВ РІА «К&К», один із перших регіональних видавців України, співзасновник Української Асоціації видавців періодичної преси та Асоціації «Незалежні регіональні видавці України» Дмитро Кліманов.

4

Учасники заходу мали змогу на прикладі «Телегазети», виданням якої тренер займається вже 27 років, навчитися, як працювати з рекламою, вивчити питання попиту на рекламні послуги, збільшення надходжень від реклами, формування ціни рекламної площі тощо. Незважаючи на те, що колектив газети з початком окупації в 2014 році повинен був змінити адресу і починати все з нуля, «Телегазета» минуло року  визнана Національною спілкою журналістів України кращою міською та районною газетою країни.

Такому успіху сприяли чималі зміни в організації роботи редакції, а саме: формалізація програмних документів, роззосередження редакції, що дозволило працювати на відстані, залучення фрілансерів. Також з 2003 року видавництво почало займатись навчанням власного персоналу у галузі реклами.  Все це, як запевняє тренер, допомогло не лише піднести видання на якісно новий рівень, але й скоротити 5-денний робочий тиждень до 3-денного, що, безумовно, є надзвичайно вигідним з економічної точки зору. За словами тренера,  вкрай необхідним є також вивчення конкурентного середовища ЗМІ на місцевому рівні, власної читацької аудиторії та потенційних рекламодавців.