назад
08.02.13

Результати функціонування системи безоплатної правової допомоги у січні 2013 року

ResultsЗа 31 день функціонування системи надання безоплатної вторинної правової допомоги центрами видано 4454 доручень адвокатам, у тому числі 1715 – для надання безоплатної вторинної правової допомоги особам, затриманим за підозрою у вчиненні кримінального злочину; 1788 – для здійснення захисту за призначенням; 847 – для надання БВПД особам, до яких застосовано адміністративне затримання; 104 – для участі у проведенні окремих процесуальних дій. З графічним зображенням кількості виданих доручень за видами можна ознайомитись тут

Кількість випадків відмови від захисника осіб, затриманих за підозрою у вчиненні кримінального правопорушення, становить близько 7%; осіб, до яких застосовано адміністративне затримання – близько 23%. Зафіксовано 168 випадків відмови чергових адвокатів виконати доручення центрів щодо захисту затриманих осіб, що становить 6% від загальної кількості відповідних звернень центрів до чергових адвокатів.

Надання БВПД з 00 год. 00 хв. 1 січня 2013 року на всій території України цілодобово забезпечують 27 центрів (258 штатних одиниць, у тому числі 108 чергових, які працюють позмінно за графіком «доба через три»), що утворені в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі. З інформацією про кількість виданих доручень у розрізі регіонів можна ознайомитися тут.

За результатами двох конкурсів для надання правових послуг на постійній та тимчасовій основі відібрано 2587 адвокатів.

Адвокати цілодобово надають правові послуги на підставі доручень центрів, які видаються за результатами повідомлень та процесуальних документів, отриманих від органів, уповноважених здійснювати затримання за підозрою у вчиненні кримінального правопорушення, органів, що здійснюють адміністративне затримання, службових осіб, уповноважених здійснювати досудове розслідування, прокурорів, слідчих суддів та судів. Повідомлення та процесуальні документи опрацьовуються черговими центрів.

Навантаження центрів постійно зростає з огляду на поступове налагодження належної взаємодії між усіма учасниками кримінального і адміністративного процесів.
Центрами опрацьовано 2090 процесуальних документів, 44098 телефонних дзвінків (16960 вхідних та 27138 вихідних) загальною тривалістю 56542 хвилини.