назад
31.08.17

Результати роботи Бюро правової допомоги Чернігівщини за 1-й рік роботи

ТалалаївкаЗ 1 вересня 2016 року на Чернігівщині розпочали роботу 19 новостворених відділів місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги – бюро правової допомоги.

Зауважимо, що з 1 січня 2013 року безоплатна вторинна правова допомога надається у кримінальному процесі, забезпечуючи рівний доступ до правосуддя затриманим, підозрюваним, обвинуваченим та засудженим особам. Цю послугу забезпечує Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Чернігівській області.

IMG 20170627 095217
А з 1 липня 2015 року відбувся новий етап розбудови системи – в Чернігівській області запрацювали 3 місцеві центри з надання безоплатної вторинної правової допомоги – у місті Чернігів, Мена та Ніжин, які забезпечують доступ до такої допомоги у повному обсязі всім визначеним законом категоріям осіб у цивільних та адміністративних справах.

Робота Бюро спрямована, насамперед, на посилення правової спроможності громад, забезпечення рівного доступу кожного громадянина до безоплатної правової допомоги.

Основними завданнями, які виконують бюро правової допомоги, є:
– правопросвітництво;
– надання безоплатної первинної правової допомоги (правові інформації та консультації);
– забезпечення доступу до безоплатної вторинної правової допомоги (захист, представництво інтересів в суді, складання документів процесуального характеру);
– забезпечення доступу до електронних сервісів Мін’юсту.

DSCN1423
За цей рік роботи до Бюро за правовою допомогою звернулося 13 275 осіб, з них правових консультацій отримало 11 786 осіб, а письмову заяву про надання безоплатної вторинної правової допомоги написало 1483 особи і отримало таку допомогу 1434 особи. Адвокати захищали у суді інтереси 1375 осіб, а інтереси 71 особи захищали штатні працівники Місцевих центрів.

Працівниками системи безоплатної правової допомоги у Чернігівській області було забезпечено роботу 396 виїзних мобільних пунктів та 96 дистанційних пунктів.

Працівниками Місцевих центрів 158 особам надано доступ до електронних сервісів Міністерства юстиції. З моменту роботи Бюро працівники місцевих центрів провели 552 правопросвітницьких заходів.

Питання, за якими надавалася БВПД1

 

Клієнти за категоріями осіб, які мають право на БВПД

2

Нагадаємо, за отриманням консультації та захистом своїх прав можна звернутися до місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги (контакти) та їх структурних підрозділів (бюро правової допомоги ), а також за номером цілодобової телефонної лінії – 0 800 213 103.