14 січня 2016 року директор Ужгородського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги М. Давиденко та інтегратор В. Мацо провели виїзний «День відкритих дверей МЦ БВПД» в Ужгородській міській раді, підчас якого були проведені робочі зустрічі: з начальником служби у справах дітей міськвиконкому М. Арокгаті, директором міського центру соціальних служб для сім´ї, дітей та молоді І. Фленьком, начальником відділу по роботі із зверненнями громадян Т. Махобей та начальником юридичного відділу Д. Александровим.
Служба у справах дітей захищає права і законні інтереси дітей та здійснює контроль за умовами утримання і виховання дітей у закладах для дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, спеціальних установах і закладах соціального захисту для дітей усіх форм власності. В ході проведення заходу працівники центру надали детальну інформацію про систему безоплатної вторинної правової допомоги, категорії осіб котрим надається така допомога.
Сторони дійшли згоди, що спільна діяльність та співпраця є актуальною, через те, що служба у справах дітей опікуються дітьми сиротами та дітьми позбавленого батьківського піклування, котрі підпадають під категорію осіб що мають право на БВПД.
Під час проведення зустрічі з начальником та спеціалістами відділу по роботі із зверненнями громадян були висвітлені питання безоплатної первинної та вторинної правової допомоги. Михайло Давиденко ознайомив присутніх з роботою центру, категорією осіб які мають право на безоплатну правову допомогу і порядок призначення адвоката. В свою чергу, Тетяна Махобей навела дані про кількість звернень громадян до міської ради (за минулий рік понад 6 тис.). Звернення у більшості питань стосувалися покращення роботи тих чи інших міських комунальних служб, підрозділів міської ради, звернень про матеріальну допомогу тощо. Як було зазначено, вже склалася позитивна практика направлення до Ужгородського місцевого центру БВПД тих громадян, хто потребує саме вторинної правової допомоги.
Метою проведення «Дня відкритих дверей» є донесення інформації про роботу центру, налагодження ефективної комунікації та взаємна співпраця. Під час проведення заходів проводився «флеш-моб» по розповсюдженню інформаційних буклетів про систему безоплатної правової допомоги.