назад
11.11.15

Шахрайство – гостра проблема сьогодення

     10 листопада 2015 року у прямому ефірі телепрограми «PIN-Код» 33 каналу було обговорено нагальну проблему сучасності – шахрайство.

     До студії запрошено фахівців для висвітлення питання шахрайства у всіх його проявах: начальник відділу забезпечення якості правової допомоги та підвищення кваліфікації адвокатів Регіонального центру надання безоплатної вторинної правової допомоги у Хмельницькій області – Дрелінський Сергій Вікторович, начальник відділу розкриття майнових злочинів незаконних заволодінь автотранспорту Головного управління Національної Поліції у Хмельницькій області підполковник міліції – Хрущ Іван Броніславович, керівник Регіонального прес-центру ПАТ КБ «Приватбанк» у Хмельницькій області – Іванюк Валерій Васильович.

     Учасники обговорили ряд випадків вчинення шахрайських дій правопорушниками стосовно свідомих громадян. Проте, найгострішим питанням для обговорення в студії було отримання громадянами дзвінків від шахраїв (найчастіше уночі) про те, що хтось із близьких рідних потрапив у халепу і в негайному порядку потрібно перерахувати чималу суму коштів на конкретний рахунок.

     Безпосередньо начальником відділу забезпечення якості правової допомоги та підвищення кваліфікації адвокатів Регіонального центру Дрелінським С.В., чітко висвітлено питання надання безоплатної вторинної правової допомоги заявникам на різних стадіях. Зокрема, детально роз’яснено глядачам основи надання правової допомоги самому правопорушнику (можливість цілодобового звернення до чергового працівника Регіонального центру) та надання правової допомоги суб’єкту у статусі потерпілого (у разі підтвердження його малозабезпеченості, згідно вимог Закону України «Про безоплатну правову допомогу»).

     Роз’яснено порядок звернення суб’єктів для надання безоплатної допомоги до місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, у яких випадках людина може скористатися послугами адвоката, категорії осіб, які мають право на таку допомогу та які документи необхідні для підтвердження їх статусу.

     Гості студії наголосили, що у будь-якому випадку людині під час отримання дзвінка від шахрая – не потрібно панікувати, а звертатися по допомогу до спеціалізованих владних структур.

     Держава створює усі правові основи для надання та отримання потерпілими та іншими суб’єктами якісної безоплатної вторинної правової допомоги.

{source}

{/source}

Джерело відеозапису – 33 канал