назад
15.04.19

Щомісяця до контакт-центру системи БПД надходить 20-30 тис. дзвінків

Контакт центр 2019 1квартал 01За I квартал цього року до єдиного контактного центру системи надання безоплатної правової допомоги надійшло понад 78,5 тис. телефонних дзвінків. Більшість – 55% абонентів – зверталися за правовими консультаціями та з питань, пов’язаних з наданням БПД.

«Кількість дзвінків на єдиний телефонний номер 0 800 213 103 постійно збільшується. Зростає правова грамотність українців, що є результатом правопросвітницької роботи. Останнім часом прийнято низку урядових рішень соціального спрямування, і люди хочуть отримати детальні роз’яснення», – говорить директор Координаційного центру з надання правової допомоги Олексій Бонюк.

Загалом протягом січня-березня цього року до контакт-центру надійшло понад 36,6 тис. дзвінків від людей, яким були потрібні правові консультації та роз’яснення, а також інформація щодо отримання безоплатної правової допомоги. Понад 20,8 тис. – це дзвінки щодо контактної інформації центрів з надання БВПД, інших організацій та установ тощо. Оператори контакт-центру прийняли 2 717 повідомлень про затримання осіб за вчинення кримінального або адміністративного правопорушення, а також 323 повідомлення про винесення постанови або ухвали про залучення захисника за призначенням або проведення окремої процесуальної дії.

У зв’язку з цьогорічними президентськими та парламентським виборами актуальним є питання захисту виборчих прав. За I квартал 2019 року на єдиний телефонний номер надійшло понад 400 дзвінків з питань виборчого права, зокрема щодо зміни місця голосування, відсутності у списках виборців, оскарження порушень виборчого права тощо.

Загалом з початку року українці найчастіше зверталися до контакт-центру системи БПД за отриманням правових консультацій з питань захисту їх прав у сферах сімейного, договірного, трудового, кримінального, адміністративного законодавства. Актуальними є питання соціального захисту, зокрема, порядок призначення державної соціальної допомоги, пенсійне забезпечення, оформлення спадщини. Досить багато дзвінків стосувалися цивільних правовідносин, виконання судових рішень тощо.

«Щомісяця до контакт-центру надходить 20-30 тисяч дзвінків. Це свідчить про те, що єдиний телефонний номер став для наших громадян дієвим засобом отримання правової консультаційної допомоги. Саме тому посилення ефективності роботи контакт-центру є одним із пріоритетів у подальшій діяльності Координаційного центру», – зазначив Олексій Бонюк.


Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах:

Facebook Facebook   YouTube YouTube