назад

15 липня 2016 року у Регіональному центрі з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Запорізькій області відбувся тренінг для інтеграторів місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

3

Значну увагу було приділено головним цінностям системи безоплатної правової допомоги. Довіра, взаєморозуміня та підтримка об’єднують нас у сильну команду, завдяки злагодженим діям якої, клієнти та партнери вчасно та якісно поінформовані про роботу системи. 

Одним з питань був розгляд поняття “цільова аудиторія”. Необхідно було окреслити цільову аудиторію системи безоплатної правової допомоги, визначити її потреби та зрозуміти, що її найбільше хвилює.

 

4

Під час практичних занять були розроблені ключові повідомлення для різних цільових аудиторій, а саме, для органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань та соціально незахищених верств населення.
На прикладі публікацій місцевих центрів були обговорені можливі помилки та слабкі сторони інформаційних матеріалів.

5Питання ефективної співпраці зі ЗМІ викликало жваве обговорення серед слухачів тренінгу. Кожен з присутніх поділився історіями з власного досвіду. І хоча не завжди це були “солоденькі” приклади, але й поганий дисвід – це досвід. І післі обміну цим досвідом, кожен з нас тепер знає, що треба робити і на чому ставити акценти, аби співпраця з засобами масової інформації була довгостроковою, єфективною та корисною, як для місцевих центрів так і для системи надання безоплатної правової допомоги в цілому.

Практичні поради щодо підготовки та проведення заходів за участі ЗМІ, написання прес-анонсів, прес-релізів, роботи з текстами надав журналіст та літературний редактор Роман Мільчев. Він розповів як з успішних адвокатських практик, які інтегратори привезли із собою, зробити якісну інформаційно яскраву новину. Інтегратори отримали рекомендації щодо фотозйомки та роботи з фотографіями.

2

1