назад
29.06.16

Співбесіди розпочнуться вже наступного тижня


Директором Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги в Сумській області Оленою Демченко проведено робочу нараду, в якій взяли участь керівники структурних підрозділів та працівники. Розглянуто питання підготовки до проведення керівної ради, виконавської дисципліни, звіт відділу підтримки та розвитку інфраструктури, показники діяльності місцевих центрів тощо.

Олена Демченко брала участь у робочій зустрічі з директорами регіональних центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги щодо організації роботи конкурсних комісій з відбору кандидатів на посади керівників бюро правової допомоги, що відбулася 23 червня в м. Київ.

Уже зовсім скоро, з 4 липня 2016 року, члени конкурсних комісій зустрінуться з кандидатами на посади очільників бюро правової допомоги Сумщини з метою проведення з кожним із них інтерв’ювання.

Повідомлено, що наказом Міністерства юстиції України «Про запровадження пiлотного проекту у сфері державної реєстрації громадських формувань» від 17 червня 2016 року №1717/5 передбачено запровадження пілотного проекту в частині забезпечення прийняття та видачі документів під час державної реєстрації громадських формувань відповідно до Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, місцевими центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

З ініціативи Координаційного центру з надання правової допомоги  цікавим починанням для працівників місцевих та регіональних центрів є участь у створенні юридичної «Вікіпедії», скориставшись якою, можна буде знайти відповідь на правові питання, за якими надають консультації юристи. 

Про те, як працюють адвокати системи БВПД на Сумщині, повідомила    Ольга Коваленко, заступник начальника відділу організації надання БВПД. За її словами, за період з 20.06.2016 по 26.06.2016, адвокатам видано 47 доручень, у тому числі: регіональним центром – 37, місцевими – 10.

Як зазначила Наталія Поставська, начальник відділу підтримки та розвитку інфраструктури, основним завданням, що було поставлене у червні перед відділом, було вивчення діяльності місцевих центрів за окремими напрямками роботи.  З виїздом на місце вивчено ряд питань, серед яких – робота відділів попередньої роботи з клієнтами,  організації надання БВПД та роботи з адвокатами, створення та функціонування дистанційних та мобільних пунктів, робота зі зверненнями громадян тощо. 

Повідомлено, що за період з 21.06.2016 по 24.06.2016 місцевими центрами прийнятий 101 клієнт та зареєстровано 132 звернення. За віковою категорією: особи віком від 35 до 60 років – 54,  громадяни віком понад 60 років – 27,  від 18 до 35 років – 20.   

Статистика джерел отримання інформації про роботу місцевих центрів свідчить, що переважна більшість громадян про функціонування місцевих центрів дізналися, скориставшись порадою знайомих (132 особи).

Отримали інформацію від органів державної влади – 15 осіб, отримали направлення з недержавної організації – 12, переглянули сюжети місцевого (обласного) телебачення – 7, використали інші джерела – 7, проінформовані через друковані засоби масової інформації (газета, журнал) – 6, скористалися іншими інтернет-ресурсами – 2, дізналися з програм місцевого радіомовлення – 1.

За правовою допомогою громадяни зверталися за різними категоріями питань: іншими цивільними – 19, спадковими – 16, соціальними – 15, житловими – 15, сімейними – 12, адміністративними – 12, земельними – 9, договірними – 7, іншими – 6, представництва осіб, які мають статус потерпілих у кримінальному провадженні – 6, трудовими – 5, виконання судових рішень – 4, медичними – 3, неправовими – 3.

За результатами перевірки наданих документів для 9 громадян місцевими центрами прийнято рішення про надання адвоката.