Відповідно до наказу Координаційного центру з надання правової допомоги від 26 квітня 2017 року № 145 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо здійснення моніторингу діяльності місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги» робочою групою із числа працівників Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Тернопільській області створеною наказом директора Регіонального центру від 26 травня 2017 року №15 проведено планове спостереження (моніторинг) за діяльністю місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги та бюро правової допомоги.
Моніторинг проводився протягом червня 2017 року, робоча група працювала за напрямками спостережень, визначених Методичними рекомендаціями щодо здійснення моніторингу діяльності місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги:
– надання безоплатної первинної правової допомоги та безоплатної вторинної правової допомоги;- проведення правопросвітної роботи;
– якість роботи з клієнтом в частині доступу до безоплатної правової допомоги;
– здійснення представництва у судах, інших державних органах, органах місцевого самоврядування, перед іншими особами;
– надання доступу до електронних сервісів Мінюсту;
– взаємодія з іншими суб’єктами надання безоплатної первинної правової допомоги;- участь у реалізації грантових проектів;
– стан матеріально-технічного забезпечення центру;
– управління персоналом місцевого центру;
– вивчення та аналізу інформації про виконання місцевими центрами річних планів з надання правової допомоги;
– вивчення та аналізу результатів опитування суб’єктів права на безоплатну правову допомогу щодо потреб та рівня їх задоволеності роботою місцевих центрів/бюро правової допомоги;
– інші питання за необхідності.
Під час проведення моніторингу було охоплено, як здійснюються процеси щодо забезпечення діяльності місцевих центрів, зокрема, управління персоналом, матеріально-технічного забезпечення, підтримки та розвитку інфраструктури та інформаційних ресурсів, виконання планів діяльності та досягнення результативних показників, а також процеси, пов’язані з виконанням місцевими центрами інших основних завдань та функцій. Окрім того, проводилось вибіркове телефонне опитування клієнтів щодо задаволеності роботою місцевих центрів, бюро правової допомоги.
Нагадуємо, що в Україні цілодобово діє єдиний номер з надання безоплатної правової допомоги – 0-800-213-103. Зателефонувавши за ним, Ви зможете уточнити актуальну інформацію щодо осіб, які мають право на безоплатну вторинну правову допомогу, змін в законодавчій базі стосовно її надання, актуальні адреси та контакти центрів у всіх регіонах України. Ця телефонна лінія працює цілодобово. Дзвінки у межах України – безкоштовні.