назад
13.05.16

Статистична звітність роботи Ніжинського місцевого центру

BPDДо Ніжинського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги за 10 місяців роботи звернулося 440 клієнтів; розглянуто 698 правових питання, за результатами яких надано 576 роз’яснень; 28 осіб – спрямовано до інших установ та організацій, з якими Ніжинський місцевий центр співпрацює для надання правової допомоги по суті порушених питань.

Зареєстровано 94 звернення громадян, за якими центром прийнято рішення про надання безоплатної вторинної правової допомоги, з яких 85 – задоволені та видані доручення про призначення адвоката, 6 – отримали відмову у наданні БВПД, оскільки належність особи до вразливої категорії громадян не підтверджено.
За віковою структурою це громадяни віком від 18 до 35 років – 68 осіб; від 35 до 60 років – 206 особи, понад 60 років – 166 особи.
Серед осіб, які звернулися до центру за безоплатною вторинною правовою допомогою , за результатами перевірки належності особи до вразливої категорії були : інваліди, які отримують пенсію або допомогу, що призначається замість пенсії у розмірі менше двох прожиткових мінімумів для непрацездатних осіб – 54; особи, які перебувають під юрисдикцією України, якщо середньомісячний сукупний дохід їхньої сім’ї нижчий суми прожиткового мінімуму, розрахованого та затвердженого відповідно до Закону України «Про прожитковий мінімуму» для осіб, які належать до основних соціальних і демографічних груп населення – 29; ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» – 5 .
Серед категорій питань, з якими звернулись громадяни до центру з надання безоплатної були: спадкові – 94, питання соціального забезпечення – 97, житлові питання – 85, договірні – 80, з питань порушення трудового законодавства – 55, з питань порушення земельного законодавства – 48, сімейні – 55, адміністративні – 36, виконання судових рішень – 27, медичні та інші цивільні – 69, не правові та інші питання – 52.
Серед найпоширеніших джерел інформації про діяльність Ніжинського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги є «рекомендація інших осіб». За вказаною позицією до місцевого центру звернулося 184 особи. Органами державної влади та місцевого самоврядування до Ніжинського центру було скеровано 113 осіб. Іншими джерелами інформування є телебачення – 28, радіо та газети – 20, через інтернет – ресурс про діяльність центру дізналося 18 осіб. Решта громадян було інформовано через веб-сайти Координаційного та Регіонального центрів – 13, направлено з недержавних організацій – 11, інших джерел – 53 особи.
Забезпечення доступу до правосуддя для цілої низки соціально незахищених категорій осіб, реалізація громадянами конституційного права на звернення, всебічний розгляд звернень, оперативне їх вирішення, задоволення їхніх законних прав та інтересів є на сучасному етапі одним із пріоритетних завдань Ніжинського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги.
Ніжинський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової здійснює прийом громадян або їх законних представників з 9.00 до 18.00 (окрім суботи і неділі) за адресою: 16600, м. Ніжин, вул. Богуна, буд. 8. Телефон: (04631) 2-40-05. E-mail: nizhyn.chernihiv@legalaid.gov.ua. Єдиний телефонний номер системи безоплатної правової допомоги: 0-800-213-103.