Днями директор Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Закарпатській області Василь Попадинець та представники Головного територіального управлінням юстиції у Закарпатській області провели зустріч із студентами старших курсів юридичного факультету ДВНЗ “Ужгородський національний університет”, під час якої розповіли про проведення конкурсу з відбору кандидатів на посади керівників бюро правової допомоги.
Студентів зацікавила можливість долучитись до участі у конкурсі. Поза увагою слухачів не залишились і питання заробітної плати, та чим саме займатимуться ці бюро правової допомоги. Так, як поінформував Василь Попадинець, в кожному районі Закарпаття запрацюють бюро правової допомоги – вони будуть утворені на базі усіх районних та міських управлінь юстиції, які ліквідовуються.
Заробітна плата очільників бюро становитиме понад 3 500 грн. Крім того, вакансія не вимагає стажу роботи, тому це – хороших старт для амбітного юриста, який прагне не просто отримати роботу, а й здобути хороший досвід за фахом.
Нагадаємо, що участі у конкурсі претендентам необхідно до 31 травня 2016 року заповнити відповідну заявку на сайті вакансій в системі безоплатної правової допомоги – www.legalaid-jobs.in.ua.
Бюро правової допомоги запрацюють з 1 вересня поточного року на території всієї України, на базі районних та міських управлінь юстиції. На Закарпатті їх буде 13 (де саме – можна дізнатися тут).
У новостворених бюро громадянам надаватимуть безоплатну правову допомогу – первинну (юридичні роз’яснення та консультації) та вторинну (адвоката за рахунок держави для соціально незахищених верств населення). Таку роботу уже проводять у місцевих центрах, які на Закарпатті знаходяться в Ужгороді, Мукачеві та Хусті. Але бюро будуть створені у кожному районі, що значно розширить доступ громадян до правової допомоги. Крім того, тут же, у бюро, закарпатці, які не мають доступу до Інтернету, зможуть скористатися перевагами онлайн-послуг Міністерства юстиції – працівник бюро допоможе отримати ту чи іншу довідку, подати заяву тощо.