назад

Сучасні знання: у Житомирі фахівці системи безоплатної правової допомоги опановували навички soft skills

KT10Навчитись слухати, говорити, домовлятися, позбуватись стресу – ці та інші навички потрібні у щоденній роботі фахівців системи БПД не менше, ніж професійні знання та вміння. 17-18 травня у Житомирі проходив тренінг з розвитку навичок роботи soft skils з вразливими групами клієнтів системи безоплатної правової допомоги. Фахівці місцевих центрів та бюро вчились ефективній та гармонійній взаємодії з клієнтами.

Тренінги проводили тренери-адвокати та випускниці Програми «Адвокат Майбутнього» Наталія Радушинська та Євгена Шара. Саме вони пройшли у квітні навчання для тренерів.

KT1
Підготовка тренерів та каскадні тренінги на Житомирщині та інших областях України, відбулися за підтримки проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні».

KT5
Тренінг з розвитку навичок (soft skills) є унікальним продуктом, що розроблений командою експертів та спрямований на розвиток практичних навичок роботи з вразливими клієнтами, зокрема, налагодження ефективної комунікації, емпатичного слухання, інтерв’ювання та консультування тощо, а також врахування етичних та ціннісних аспектів під час роботи з клієнтами, які слугують підґрунтям для якісного надання правової допомоги та захисту прав людини.

KT9
– Нові знання та цікавий досвід не менше важливі ніж професійні компетенції, – впевнена Наталія Радушинська. – Цьому, на жаль, не вчать в університетах. Але якщо співробітники оволодіють навичками soft skills це підвищить ефективність їх роботи.

KT8

KT7

KT3