назад

Система БПД на Буковині: нові виклики в умовах карантину

Регіональний центр з надання БВПД у Чернівецькій області, а також місцеві центри в регіоні – Вижницький, Кельменецький та Чернівецький від моменту запровадження карантину та в умовах надзвичайної ситуації в Україні працюють дистанційно.

«Для всіх працівників (крім чергових) створено можливість дистанційного доступу до робочого комп’ютера, встановлено відповідне програмне забезпечення TeamViewer. Складаються щотижневі графіки дистанційної роботи працівників. Більшість спеціалістів контакт-центру також переведено на цілодобову дистанційну роботу», – розповідає директор РЦ Аркадій Мунтяну, який щоденно працює в офісі.

Оперативне керівництво робити центру здійснюється телефоном та через  електронне листування. Однак щопонеділкові наради відбуваються в офісі, а ті  працівники, які на цей момент працюють дистанційно – долучаються телефоном у гучному режимі. «Дистанційна праця потребує ретельнішого планування і виконання комунікацій зі співробітниками через недостатню технологічність функцій центрів для роботи в такому режимі, – зізнається Аркадій Павлович. – Є також певні складнощі для адвокатів, передусім тих, які недостатньо самостійні у підготовці звітів».

Через різні канали комунікації ми доносимо до громадян інформацію про можливі способи отримати правову допомогу від держави дистанційно. Окрім того, буковинські юристи беруть участь у телепередачах прямого ефіру, в яких не лише розповідають про дистанційну роботу системи БПД, а й про захист прав працівників, новації в рішеннях уряду та парламенту.

«Наших клієнтів у цей час найбільше цікавлять питання оскарження судових рішень, зобов’язання за кредитами, позбавлення батьківських прав, звільнення з роботи, а також – чи має право роботодавець на період встановлення карантину змушувати працівника брати відпустку за власний рахунок, як отримати спадщину під час карантину, – ділиться директор Чернівецького МЦ Сергій Мінтенко.

До речі, на період карантину Регіональний центр з надання БВПД у Чернівецькій області започаткував відеорубрику «ТОП-3 запитання» від додзвонювачів на «гарячу лінію» правової допомоги 0800-213-103. Щотижня фахівець центру Ольга Волощук у співпраці з місцевими центрами, відповідає на найактуальніші питання людей, які звернулися по дистанційну правову допомогу від держави.

За словами керівників системи БПД на Буковині, у цей нелегкий для всіх час дуже важливими є професійність, відповідальність та взаємозамінність працівників, які надають правову допомогу нашим громадянам.